Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سالار سنجری تاکید کرد: اخیرا بحثی هایی در شهر وجود دارد مبنی بر جابجایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی جلفا و بنده از پشت پرده این جابجایی به خوبی آگاهی دارم که جابجایی این واحد حاکی از عدم توجه به صلاح این شهر و مسئولیت پذیری در قبال آن می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: انتقال دانشگاه که هنر نیست اگر میتوانید دانشگاه را تثبیت کنید، چرا یک مهدکودک در این شهر ساختمان دارد اما این دانشگاه پس از ۱۲ سال فعالیت تاکنون برای خود هیچ ساختمانی ندارد؛ این وظیفه مسئولان این دانشگاه بود که با وجود اعتبار قابل توجه انباشته شده در حساب تاکنون برای این واحد ساختمانی تدارک می دیدند که ندیدند .

امام جمعه جلفا با بیان اینکه انتقال دانشگاه در ارس تکرار نمی شود گفت: این دانشگاه برای جلفاست و برای همیشه در این شهر خواهد ماند و در جریان هستم که حقیقتا همه مسئولین این شهرستان در دستگاه ها و رده های مختلف از جمله فرماندار ، شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر و ریاست آموزش و پرورش برای این امر در تلاش هستند و همگان باید بدانند که تثبیت دانشگاه آزاد جلفا در این شهر یک امر غیر قابل تردید و مذاکره است .

حجت الاسلام سنجری در ادامه با اشاره به شاخصه های دانشگاهی در تراز ارس اظهار داشت : تبیین افق علمی ، برنامه ریزی دقیق آموزشی، ایجاد فضای علمی پویا وکاربر محور، پیوند علم وصنعت ، تقویت ارتباطات بین المللی از جمله مهترین شاخصه های دانشگاهی است که باید در تراز این منطقه باشد.

وی همچنین عمده ترین مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی جلفا را تغییرات سریع مدیریتی ، مکان غیر مناسب ، عدم بکارگیری اساتید قوی ، عملکرد ضعیف خدماتی ، امکانات غیر کافی آزمایشگاهی و سوء مدیریت بخش مالی عنوان کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • ۳۹ سالگی دانشگاه آزاد در زعفرانی‌ترین شهر جهان
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان