Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@17:35:05 GMT

انتشارکارت ورودبه‌جلسه آزمون‌دستیاری

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۴۹۹

چهل و ششمین آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی پنجشنبه ۲ اسفند برگزار می شود و داوطلبان از امروز ۳۰ بهمن می توانند کارت ورود به جلسه را دریافت کنند. ناطقان: چهل و ششمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی با رقابت بیش از ۱۳ هزار و ۶۴۳ نفر در روز پنجشنبه ۲ اسفند برگزار می شود.

کارت ورود به جلسه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از امروز سه شنبه ۳۰ بهمن بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir قرار گرفته است وداوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه اول اسفند می توانند کارت خود را دریافت کنند.

آزمون در دانشگاه های علوم پزشکی اردبیل، شیراز، ارومیه، کرمان، اصفهان، کرمانشاه، اهواز، گلستان، بندر عباس، گیلان، بوشهر، لرستان، بیرجند، مشهد، تبریز، مازندران، همدان، زاهدان، شهید صدوقی یزد، دانشگاه های علوم پزشکی شهر تهران برگزار می شود.

تعداد سؤالات آزمون ٢٠٠ سؤال تستی چھار گزینه ای ھمانند سال گذشته است. به ھر سؤال با پاسخ صحیح ٣ نمره مثبت و ھر سؤال با پاسخ اشتباه یک نمره منفی تعلق می گیرد. به سؤالات بدون پاسخ نمره ای تعلق نمی گیرد. به ھر سؤال که بیش از یک گزینه پاسخ داده شده باشد یک نمره منفی تعلق می گیرد.

ھمانند سنوات گذشته به کسانی اجازه انتخاب رشته- محل داده خواھد شد، که از حداکثر ۶۰۰ نمره خام آزمون، نمره ۱۵۰ کسب کرده باشند. منبع: مهر برچسب ها: آزمون دستیاری ، کارت ورود به جلسه ، انتشار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آزمون دستیاری کارت ورود به جلسه انتشار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، محمد گودرزی در نخستین جلسه کمیته درآمدی شهرداری مطرح کرد: نگاه توسعه‌ای به شهر گلسار در اولویت اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: در سال جاری نگاه اجرایی باید به سوی نگاه توسعه‌ای شهر تغییر باید و این نیازمند تلاش مجموعه همکاران است.
شهردار گلسار بر برنامه ریزی و زمان بندی پیرامون درآمد‌های پایدار تاکید کرد و ادامه داد: تشکیل جلسه‌ها باید به صورت مستمر باشد؛ زیرا مردم از خادمین خود در شهرداری انتظار ارائه خدمات دارند که این مهم در گروی ایجاد درآمد و درنتیجه ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
پیش از سخنان شهردار رضا کمرروستا مسئول درآمد شهرداری گلسار و دبیر جلسه در سخنانی از اقدامات و تلاش‌های اعضای کمیته درآمد در وصول مطالبات و ایجاد منابع درآمدی در گذشته قدردانی کرد و ادامه داد: برخی از واحد‌ها نیازمند تلاش مضاعف تری هستند و راهکار‌های افزایش درآمد در سال جدید نیازمند تلاش و تعامل بیشتر واحد‌ها می‌باشد.

دیگر خبرها

  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
  • جزئیات تغییرات آزمون دستیاران پزشکی اعلام شد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی ۱۴۰۳ تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون تخصصی پزشکی سال ۱۴۰۳
  • اطلاعیه هم‌زمانی آزمون تخصصی حفظ و استخدامی آموزش و پرورش
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • ثبت نام جاماندگان کنکور در این ۲ روز
  • واگذاری آزمون‌های ارتقا و گواهینامه دستیاران پزشکی به دانشگاه‌ها