Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@17:14:05 GMT

دانلود؛ برترین واکنش های دروازه بانان فوتبال دنیا در فصل جاری

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۶۰۰

‍‍‍‍‍‍

دانلود؛ برترین واکنش های دروازه بانان فوتبال دنیا در فصل جاری.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • جاری شدن سیلاب و مسدود شدن برخی از جاده‌های استان یزد + فیلم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • از بارش برف تا تگرگ در استان کرمان
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا