Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@18:49:38 GMT

جزئیاتی جدید از دستگیری عوامل حادثه تروریستی خاش - زاهدان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۶۳۰

جزئیاتی جدید از دستگیری عوامل حادثه تروریستی خاش - زاهدان

‍‍‍‍‍‍

خبرگزاری میزان- جزئیات دستگیری عوامل حادثه تروریستی اخیر زاهدان را از زبان فرمانده نیروی زمینی سپاه مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای خبرگزاری میزان، سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه ضمن تشریح جزئیات دستگیری عوامل حادثه تروریستی خاش - زاهدان گفت: سردار پاکپور در جمع خبرنگاران گفت: دو نفر از عناصری که در تیم تروریستی جاده خاش زاهدان بودند پاکستانی بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تروریست زاهدان خاش پاکستان سردارپاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به ماموریت‌های متعدد سپاه کربلا در حوزه محرومیت‌زدایی و آبرسانی گفت: همراهی با دولت و تولید امید از ماموریت‌های سپاه کربلا به شمار می‌آید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سردار سیاوش مسلمی؛ فرمانده سپاه کربلا با حضور در نیروگاه شهید سلیمی نکا، ضمن‌ بازدید از بخش‌های مختلف نشستی صمیمی با مدیران، کارکنان و بسیجیان این نیروگاه داشت.

سردار مسلمی با اشاره به ماموریت‌‌های متنوع  سپاه گفت: فعالیت در نیروگاه از جمله مشاغلی است که با آحاد مردم، اقشار و صنوف سر و کار دارد و همچنین نوع محصولی که تولید می‌شود بسیار با ارزش و حیاتی است.

وی با طرح این پرسش که اگر خدای نکرده در طی یک اتفاق همه واحدهای نیروگاه مختل شود چه اتفاقی می افتد؟! افزود: خیلی از صنایع و اقشار مورد تهدید قرار می‌گیرند، در واقع ماهیت و وجودشان تحت شعاع قرار می‌گیرد. از همین رو باید با اشرافیت در کار  از بعضی اقدامات مراقبت کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مراقبت و هوشیاری همه نیروهای نیروگاه را خواستار شد و گفت: در نیروگاه باید به واسطه نوع محصولی که تولید می‌شود و جایگاهی که در حوزه صنعت در استان مازندران دارد، یک امنیت پایدار برقرار باشد، لذا امنیت صد در صدی مورد انتظار است.

سردار مسلمی یکی از ماموریت‌های سپاه را کمک به صنعت دانست و با اشاره به قرارداد 60هزار میلیاردی جهت کارهای عمرانی افزود: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در سال گذشته، با حضور سردار آبرومند که نماینده ریاست جمهور و آقای قالیباف هستند، قرادادی بین دبیر قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در کشور و استاندار بسته شد و در واقع چیزی در حدود 60 هزار میلیارد تومان کارهای عمرانی تفاهم شد.

وی با اشاره به برخی از حوزه‌های ماموریتی سپاه تصریح کرد: حوزه‌های اشتغال، مسکن، آبندان رودخانه‌ها، برق و خانه‌های محرومین، مباحث کاری عملیاتی سپاه کربلا هستند که به‌عنوان یکی از ماموریت‌های سپاه مورد توجه قرار گرفته است و ما باید آنجا ورود پیدا کنیم تا مردم دچار مشکل نشوند و به ایجاد امید در مردم کمک کرده باشیم و با القای ناامیدی در سطح جامعه که از اقدامات دشمن است مبارزه کنیم.

سردار مسلمی گفت: در حوزه راه در قسمت بالادست و روستایی حدود 1500 کیلومتر راه احتیاج است که 500 کیلومتر آسفالت و هزار کیلومتر هم تامین زیرساخت و آسفالت است. همچنین تاکنون حدود 23 هزار میلیارد تومان در حوزه آب اختصاص یافته است که 1350 روستا در استان مازندران شناسایی شده و در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) کار آبرسانی در دستور کار قرار گرفته و 1750 میلیارد تومان از محل قرارگاه بودجه تخصیص داده شده که ما ظرف سه سال آینده مشکل آب را در استان مازندران برطرف کنیم.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: با توجه به اصل 150 قانون اساسی که به ماموریت سپاه اشاره شده است ما در مجموعه سپاه اندازه یک دولت مسئولیت داریم و همه جا باید خودمان را آماده کنیم تا به عنوان یک بازو در کنار دولت باشیم.

سردار مسلمی تصریح کرد: امروز ما باید به اهمیت صنعت برق توجه کنیم چه در حوزه گسترش شبکه، چه در حوزه تولید برق و گسترش شبکه بسیار حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه کربلا یادآور شد:  نیروگاه شهید سلیمی قدمگاه شهداست و حدود 35 شهید عزیز هم در عرصه دفاع مقدس و هم در سه مرحله بمبارانی که در اینجا شکل گرفته، تقدیم انقلاب شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتباط عوامل حمله تروریستی در مسکو با اوکراین مشخص شد
  • سپاه بازوی توانمند دولت در حوزه محرومیت‌زدایی
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • اکنون نوبت زینبیان است
  • بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی در رشت
  • قدردانی وزیر بهداشت از فرمانده نیروی هوایی ارتش به دلیل انتقال مجروحان حادثه تروریستی راسک
  • دستگیری دو نفر عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • یک کشته و ۲ مصدوم در محور شیراز_فسا
  • دستگیری عوامل توزیع مواد مخدر در شهرستان اشنویه
  • ریزش آوار منجر به مرگ یک نفر شد