Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون وزیر صنعت گفت: ۲۰ درصد تولید خودروسازان بر اساس اجازه وزارت صنعت در قالب فروش فوری در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، فرشاد مقیمی اظهار کرد: ۲۰ درصد تولید خودروسازان بر اساس اجازه وزارت صنعت در قالب فروش فوری در اختیار مشتریان قرار می گیرد و ۸۰ درصد مابقی به معوقات خودروسازان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون وزیر صنعت افزود: با اقداماتی که در خودروسازی کشور اتفاق افتاد تولید خودرو در هر دو خودروساز افزایش قابل توجهی پیدا کرد و در برخی از خودرو‌ها تولید ۶۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی درباره اینکه با توجه به تداوم افزایش قیمت در بازار آیا خودروسازان مجاز به عرضه خودرو با ۵ درصد زیر قیمت بازار هستند؟ گفت: این موضوع با توجه به تجاربی که از گذشته وجود دارد منجر به کاهش قیمت خواهد شد، اعتقاد داریم قیمت خودرو آن چیزی نیست که الان وجود دارد برای کاهش و مدیریت قیمت خودرو بوده که این تصمیم را گرفتیم این موضوع موجب افزایش قیمت نخواهد شد.

مقیمی ادامه داد: با توجه به کاهش قیمتی که پیش بینی می‌کنیم در آینده نزدیک صورت بگیرد مجددا ۵ درصد قیمت بازار کار ادامه خواهد یافت تا قیمت به مصوب سازمان حمایت برسد.

معاون وزیر صنعت در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود افزایش قیمت چند روز قبل از اعلام پیش فروش سازماندهی شده است تا خودروسازان قیمت ماه‌های قبل را برای پیش فروش بالا ببرند، آیا وزارت صنعت این احتمال را بررسی کرده است، گفت: این موضوع گمانه زنی است که در جامعه وجود دارد با نظارتی که سازمان حمایت، سازمان‌های نظارتی و وزارت صنعت راهبردی اینکار را در دست گرفته است شخصا به دستور وزیر صنعت هر پنج‌شنبه در خودروساز‌ها حضور پیدا می‌کنم و برنامه‌های برنامه یازده گانه خودرو را به صورت مستمر رصد می‌کنیم تا این گمانه زنی را به صفر نزدیک کنیم.

وی درباره کیفیت افزود: یکی از برنامه‌های یازده گانه وزارت صنعت مربوط به کیفیت است و همواره این موضوع در دستور کار خودرو‌ها داشتیم و یکی از برنامه‌های اصلی وزارتخانه است و از روی آن عدول نخواهیم کرد.   خبر در حال تکمیل...

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: خودرو قیمت بازار تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا

به گزارش قدس آنلاین، گروه خودروسازی سایپا از امروز (چهارشنبه) طرح فروش وانت سایپا ۱۵۱ SE را با قیمت جدید آغاز کرده است. این طرح از ساعت ١۴ آغاز شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

صرفاً متقاضیان عادی دارای شرایط عمومی بخشنامه‌های فروش خودرو می‌توانند در این طرح فروش نظیر حداقل سن ۱۸ سال و دارا بودن گواهینامه، هر کد ملی یک خودرو، شماره تلفن همراه به‌نام فرد متقاضی و عدم امکان صلح و انتقال خودرو به صورت وکالتی، شرکت کنند.

این محصول که تاکنون با قیمت مصوب ۲۶۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان عرضه‌ می‌شد، مشمول ۴۹ میلیون و ۶۷۰ هزار تومان افزایش قیمت شده و اکنون با قیمت ۳۰۹ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان عرضه شده است. 

این خودور صرفا در رنگ سفید و موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده است؛ متقاضیان  شرکت در این مرحله از فروش وانت سایپا ۱۵۱ می‌توانند، با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی  saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • فشار دلالان برای حفظ سود چند صد میلیونی از پارس/ چرا زیان خودروساز و سهامداران دیده نمی‌شود؟
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • قیمت تاکسی برقی؛ بین یک میلیارد تا یک میلیارد و سیصد میلیون تومان
  • شورای رقابت قیمت گذار خودرو نیست
  • فروش فوری محصولات ایران خودرو بدون قرعه کشی + لینک ثبت نام