Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@02:21:19 GMT

مجموعه پوستر فیلم اسیر دولت رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۶۳۵

مجموعه پوستر فیلم اسیر دولت رونمایی شد

خبرگزاری میزان- نخستین مجموعه پوستر از فیلم سینمایی "دولت اسبر" اثری در ژانر هیجان انگیز و علمی تخیلی توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، نخستین مجموعه پوستر از فیلم سینمایی "دولت اسبر" اثری در ژانر هیجان انگیز و علمی تخیلی توسط کمپانی سازنده این اثر سینمایی منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم دولت اسیر به کارگردانی "روپرت وایات" از ۱۷ آگوست سال ۲۰۱۷ اکران بین‌المللی خود را از امریکای شمال آغاز خواهد کرد. این فیلم پیش تولید و تولید بسیار طولانی مدتی را پشت سر گذاشته و باید دید این زمان ارزش چنین اثری را داشته است یا خیر.

"اریک بِینی" و "روپرت وایات" فیلمنامه‌نویسی این فیلم را بر عهده داشته و "اسیر دولت" در ژانر علمی تخیلی توسط کمپانی "امبلین" تولید شده است.

دولت اسیر داستان اشغال زمین توسط نیرو‌های فرازمینی است. یک گروه تحقیقاتی به دنبال سرمنشا این فرازمینی‌ها بوده و برای خروج آن‌ها از زمین تلاش می‌کند. این فیلم فیلمنامه منسجمی داشته و از جمله آثاری است که به توان کارگردانی و فیلمنامه خود تکیه کرده است.

جان گوودمن، ورا فارمیگا، مدلین بریور، کوین دان، آشتون ساندرز و ماشینگان کلی از جمله بازیگرانی هستند که در "اسیر دولت" به ایفای نقش خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان

میکائیل توحیدی شهردار شبستر در این مراسم با اشاره عملکرد مجموعه شهرداری گفت:در مدت محدود توانسته ایم این ماشین آلات جدید را با مبلغ ۲۰ میلیارد تومان خریداری کنیم.

وی افزود:مجموعه شهرداری شبستر تلاش می‌کنند در خدمت رسانی به مردم فرهنگ دوست شبستر در حد و جایگاه این مردم تلاش کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • منبع حماس: ۳۰ افسر شاباک اسیر حماس هستند
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان
  • رؤیا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رویا افشار با «همسایه شما، زهره» به سینما می‌آید/ اکران فیلم از چهارشنبه
  • رونمایی پوستر جایزه داستان و بازآفرینی در حوزه هنری
  • پوستر «همسایه شما، زهره» با طراحی مجید برزگر منتشر شد