Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، تساوی دو تیم پرسپولیس و پدیده در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم سبب شد تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز میدان باشد.


پنالتی اول تیم پرسپولیس را بشار رسن با فاصله ای زیاد به بالای دروازه زد و پنالتی اول پدیده را برزای بازیکن سابق استقلال وارد دروازه بیرانوند کرد، تا نوراللهی با استرس خاصی برای زدن پنالتی دوم سرخپوشان پشت ضربه بایستد؛ ضربه ای که اگر گل نمی شد، می توانست برنده این مسابقه را تغییر دهد ولی او به خوبی از ماموریتی که برعهده اش گذاشته شده بود، برآمد تا با از دست رفتن پنالتی دوم توسط شاگردان یحیی گل محمدی، بازی بار دیگر مانند آنچه در جریان بازی اتفاق افتاد، به تساوی کشیده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرانجام تیم فوتبال پرسپولیس که در دو تجربه آخر برابر صنعت نفت آبادان و قشقایی شیراز در ضربات پنالتی مغلوب شده بود، برنده ضربات نفس گیر پنالتی شد؛ ضرباتی که نوراللهی هافبک پرسپولیس تاب مشاهده آنها را نداشت و پشت به تصویر بود که علیپور با ضربه ای چیپ، گل پیروزی بخش را وارد دروازه فراهانی کرد تا حالا و با نتیجه ای که ثبت شد، در انتظار یک دیدار حساس دیگر میان دو تیم پرسپولیس و سپاهان اینبار در نیمه نهایی جام حذفی باشیم.

 

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: ضربات پنالتی احمد نوراللهی پدیده مشهد پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!

پرسپولیس با برتری پرگل در خانه نفت، و با یک بازی بیشتر نسبت به استقلال به صدر جدول لیگ برتر بیست‌وسوم صعود کرد تا در انتظار توقف آبی‌ها در دیدار فردا باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌های فوتبال نفت آبادان و پرسپولیس در چارچوب هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 19 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی سه بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، میثم تهیدست، عرفان قهرمانی، مصطفی نائیچ، امیرمحمد پناهی، فرشاد محمدی مهر (77-حسین سنگرگیر)، طالب ریکانی، مصطفی احمدی (77- حسین شنانی)، استیو بوباکر، یوسف کی‌شمس و علی یوسف (63-رضا امانی‌نژاد).

ترکیب پرسپولیس: امیررضا رفیعی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی (46-فرشاد فرجی)، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، سروش رفیعی، مهدی ترابی (84-سعید صادقی)، اوستون اُرونوف (76-محمد خدابنده‌لو)، امید عالیشاه (11-وحید امیری) و عیسی آل‌کثیر (76-پیمان بابایی).

داور: علی اصغر مومنی

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه 8، عیسی آل کثیر در دقیقه 66 و محمدحسین کنعانی‌زادگان در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی گل‌های پرسپولیس را در این بازی به ثمر رساندند تا شاگردان اوسمار 52 امتیازی شوند و موقتاً و تا پیش از دیدار فردای استقلال برابر شمس آذر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

شرح گل‌ها 

دقیقه ۸ / گل برای پرسپولیس؛ ارسال امید عالیشاه از روی نقطه کرنر درست روی سر دانیال اسماعیلی‌فر فرود آمد و این مدافع پیش‌تاخته، دروازه نفت آبادان را بدون مزاحمت باز کرد.

دقیقه ۶۶ / گل دوم برای پرسپولیس؛ عیسی آل‌کثیر داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با پای راست و یک ضربه دیدنی، دروازه آبادانی‌ها را برای بار‌ دوم باز کرد.

دقیقه ۷۱ / گل سوم برای پرسپولیس؛ حسین کنعانی‌زادگان به راحتی از روی نقطه پنالتی دروازه پیام پارسا را باز کرد.

 

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه ٣ بازی پرسپولیس در شرایطی صاحب ضربه کرنر شد که ارسال مهدی ترابی با ضربه سر عیسی آل کثیر همراه شد و سنگربان صنعت نفت مانع گلزنی زود هنگام سرخ‌پوشان شد.

دقیقه ١١ بازی عالیشاه سازنده گل سرخ‌پوشان به دلیل مصدومیت شدید ، از زمین بازی خارج شد و وحید امیری به جای او وارد میدان شد.

دقیقه ١٨ صنعت نفت در یک موقعیت خوب صاحب ضربه ایستگاهی شد که امیررضا رفیعی موفق به مهار این ضربه شد.

دقیقه ۲۴ رفیعی شوت سرکش و تماشایی طالب ریکانی کاپیتان نفتی‌ها را مهار کرد. 

دقیقه ٩٠ شوت سرکش میثم تهی‌دست به تیرک دروازه پرسپولیس برخورد کرد تا نفت در امر گلزنی ناکام باشد و رفیعی دروازه بان جوان ، چهارمین کلین شیت خود را ثبت کند.

 

دیگر خبرها

  • کالیاری ۲-۲ یووه: رانیری به مدعیان نمی‌بازد!
  • عباس‌زاده گره نساجی مقابل تراکتور را باز کرد
  • پرسپولیس در خانه قعرنشین، صدرنشین شد!
  • چرا این دو بازیکن رئال حاضر نشدند پنالتی بزنند؟
  • دو بازیکن رئال که حاضر نشدند پنالتی بزنند
  • ضربه ضعیف برناردو سیلوا در ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید / فیلم
  • شاهکار رئال در خانه سیتی/خداحافظی پپ با جام
  • انتقام رئال از سیتی و پپ با امضای لونین؛ چشمک کارلتو به جام پانزدهم
  • العین 4-2 الهلال: پایان یک امپراطوری!
  • (ویدیو) افتضاح‌ترین ضربه پنالتی تاریخ فوتبال