Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@00:41:42 GMT

درخشان کرمانشاه به لیگ دسته یک هندبال صعود کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۶۹۵

درخشان کرمانشاه به لیگ دسته یک هندبال صعود کرد

تیم هندبال درخشان کرمانشاه به لیگ دسته یک صعود کرد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، تیم هندبال درخشان کرمانشاه موفق شد با شکست حریفان خود به لیگ دسته اول کشور صعود کند.

باشگاه درخشان کرمانشاه که  چندین سال از عمر فعالیتش می‌گذرد در ابتدا با سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه موفق شد استعداد‌های زیادی به هندبال کشور تزریق کند تا اینکه که سال گذشته و با گرفتن مجوز رسمی در لیگ دسته سه کشور شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم هندبال درخشان کرمانشاه همچون نامش عملکرد درخشانی در لیگ دسته سه داشت و با اتکا به قدرت جوانان خود موفق شد در نخستین سال فعالیت خود در این لیگ به لیگ دسته دوم صعود کند.

‌دشتستان و اصفهان به مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال صعود کردندواکنش رئیس سازمان لیگ هندبال به حواشی دیدار تیم‌های فراز بام و زاگرسلارستان میزبان مسابقات نهایی هندبال بانوان کشور می‌شود

جوانان هندبالیست درخشان کرمانشاه پله‌های ترقی را خیلی سریعتر از حد تصور طی کردند و موفق شدند با غلیه بر تمامی حریفان و حتی قبل از بازی پایانی صعود خود را به لیگ دسته یک هندبال قطعی کنند تا استان کرمانشاه سال آینده در لیگ دسته یک نماینده داشته باشد.

باشگاه هندبال درخشان تیمی کاملاً بومی و با میانگین سنی زیر 20 سال است که نوید آینده‌ای روشن برای هندبال استان کرمانشاه را می‌دهد و همچنین می‌تواند پشتوانه‌ای بسیار مناسب برای تیم زاگرس اسلام‌آباد غرب در لیگ برتر هندبال باشد.

انتهای پیام/ش

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک درخشان دختران جوان ایران مقابل ازبکستان

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی دختران زیر 19 سال ایران که سه روز است جهت حضور در مسابقات کافا، به تاجیکستان سفر کرده، در اولین گام خود موفق شد سرسخت‌ترین حریف را با 4 گل از پیش بردارد.

دختران ایران که در ابتدا دو گل از حریف دریافت کرد؛ در ادامه با گل‌های مائده بی‌رنگ، تانیا جهانشاهی، مریم دینی و سمیه اسماعیلی، کامبکی درخشان داشت و با 4 گل، مهم‌ترین رقیب خود را برای کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها شکست داد.

گفتنی است که دومین دیدار ملی‌پوشان کشورمان فردا برابر ترکمنستان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • تاکید استاندار جدید بر توسعه و توازن یکپارچه مازندران
  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • دعوت ۶ هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به تیم ملی
  • تساوی شهرراز شیراز و مس کرمان در فوتبال دسته یک کشور
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • هندبالیست‌های ملایری در تیم ملی
  • کامبک درخشان دختران جوان ایران مقابل ازبکستان
  • کنگره بین المللی سلامت اربعین برگزار می‌شود