Web Analytics Made Easy - Statcounter

چهل و پنجمین نشست لطایف قرآنی در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان،  چهل و پنجمین نشست لطایف قرآنی در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) ۳۰ بهمن ماه همزمان با سالروز رحلت حضرت ام البنین(ع) برگزار می شود.

 

این نشست با سخنرانی حجت الاسلام حسینی قمی، با مداحی سید علی حسینی در این مسجد بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نشست های لطایف قرآنی از ابتدای سال تاکنون هر هفته روزهای سه شنبه در مسجد دانشگاه امام صادق(ع) برگزار می شود.

 

یادآور می شود، مسجد دانشگاه امام صادق(ع) در بزرگراه چمران، پل مدیریت واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: حادثه تروریستی زاهدان شهید مدافع وطن اردبیل خبرگزاری شبستان زاهدان اصفهان کرمان حضرت ام البنین سلام الله علیها حادثه تروریستی انقلاب به روایت هنر مسجد طراز اسلامی مسجد دانشگاه امام صادق ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله های آسمان» در تبریز
  • برگزاری نشست دبیران کانون‌ خدمت رضوی شهرهای مازندران
  • برگزاری آیین اختتامیه جشنواره قرآنی «پله‌های آسمان» در تبریز
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شکست آمریکا در صحرای طبس
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • نشست علمی « وعده صادق و جامعه ایرانی » برگزار می شود
  • امام جمعه زاهدان: برای حق‌آبه سیستان آن‌گونه که باید کار نشد