Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@01:05:50 GMT

خاموشی 60 شعله روشنایی محور آستارا - تالش رفع شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۷۳۹

خاموشی 60 شعله روشنایی محور آستارا - تالش رفع شد

آستارا - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا گفت: خاموشی 60 شعله روشنایی جاده دو طرفه این شهرستان به سمت تالش تا محدوده قره سو، به منظور رفع تاریکی در شب و سهولت تردد وسایل نقلیه برطرف شد.

رمضان دانش روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: در جاده آستارا به تالش تا محدوده روستای قره سو و حوزه استحفاظی این شهرستان، بالغ بر 600 شعله چراغ وجود دارد که نگهداری آنها مستلزم بازدید و بررسی مستمر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در آستانه تعطیلات نوروزی پاکسازی حریم و جاده آستارا به تالش تا حوزه استحفاظی این شهرستان، به منظور آماده سازی محور برای استقبال از گردشگران و سهولت رفت و آمد آغاز شده است.
دانش اظهار کرد: راه روستای هولستون آستارا روز گذشته به علت بارندگی و ریزش سنگ و خاک از کوه، برای ساعتی مسدود شده بود که با تلاش راهداران و بکارگیری ماشین آلات لازم باز شد.
او گفت: این اقدامات با استفاده از تجهیزات و امکانات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای آستارا صورت می گیرد و 14 دستگاه کامیون برفروب، نمک پاش، گریدر، لودر، بولدوزر و خودروی سبک در راهدارخانه بهارستان و کارگاه ماشین آلات راهداری استقرار یافته و نمک و ماسه برای بازگشایی جاده ها در یخبندان ذخیره شده است.
بندر مرزی آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از 25 کیلومتر راه اصلی، 148 کیلومتر راه روستایی و 15 کیلومتر بزرگراه برخوردار است.
7124/2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد روشنايي معابر گيلان آستارا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در محور هراز برقرار است

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز گفت: محور هراز پس از پاک‌سازی بر اثر ریزش سنگ از سوی راهداران هم‌اکنون تردد در این محور برقرار است.

کوروش روشن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با بیان اینکه جاده هراز صبح امروز بر اثر ریز سنگ‌های بزرگ در چند نقطه مسدود شده بود، اظهار کرد: این محور از ساعات شامگاه گذشته دوشنبه شاهد بارش شدید باران بوده که باعث ریزش سنگ، امروز در ۳۰ کیلومتر آمل به تهران منطقه لهاش تا ۹۰ کیلومتر امام‌زاده هاشم به طول ۶۵ کیلومتر شود که موجب بسته شدن محور شد.

وی افزود: جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ و بل چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه ۳۰ نفر از نیروهای راهداری دستور کار قرار گرفت.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز ادامه داد: براثر این ریزش سنگ یک دستگاه خودروی سمند دچار صدمه شد که هنگام عبور از این محور به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد توجه نکرده و به حرکت خود در مسیر آمل به تهران ادامه داد.

روشن با اشاره به اینکه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد، عنوان کرد: هم‌اکنون تردد در محور هراز برقرار و جاده باز است اما به رانندگان توصیه می‌شود باتوجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفرهای غیر ضروری در این جاده خودداری کنند.

کد خبر 747315

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲ نقطه ازمحور‌های مواصلاتی آذربایجان غربی در یک سال گذشته 
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • روکش آسفالت محور روستایی اسلامیه سرند