Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد جهانی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهارداشت: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و سفرهای نوروزی، پیش فروش بلیت اتوبوس‌های بین شهری همزمان با سراسر کشور
در البرز انجام خواهد شد.
وی ادامه داد: به منظور رفاه حال مردم بخش حمل و نقل جاده ای به صورت اینترنتی اقدام به فروش بلیت اتوبوس در استان می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جهانی افزود: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی می توانند به سایت های فروش بلیت safar724.com ، payaneh.ir ، mrbilit.com ، alibaba.ir و سایر اپلیکیشن های موبایل و همچنین سایت های اینترنتی اختصاصی شرکت های مسافربری مراجعه نمایند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند.
همچنین برای فروش بلیت علاوه بر دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و دفاتر آژانس های مسافرتی، دفاتر شرکت های مسافربری مستقر در پایانه شهید کلانتری نیز به صورت حضوری پیش فروش بلیت را برای ایام نوروز انجام خواهند داد.
جهانی افزود: برای جابجایی مسافران نوروزی 300 دستگاه اتوبوس بین شهری و 150 دستگاه سواری بین شهری تامین و تجهیز شده اند و 27 شرکت حمل ونقل مسافر استان از آمادگی لازم برای ارائه خدمات به مسافران برخوردار هستند.
در ایام نوروز سال 97 بیش از 138 هزار مسافر از کرج در قالب هشت هزارو 400 سفر با اتوبوس و سواری به 84 شهر کشور عزیمت کردند.
7410/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 اتوبوس ایام نوروز بخش حمل و نقل سفرهای نوروزی مسافران 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ فروش دور جدید بلیت قطارهای مسافری

راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد پیش‌فروش بلیت قطار‌های مسافری برای بازه زمانی ۱۸ تا ۳۱ فروردین در کلیه محور‌ها مسیر‌های رفت تا تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ و مسیر‌های برگشت تا تاریخ اول اردیبهشت ۱۴۰۳، از ساعت ۹ صبح امروز پنج‌شنبه ۹ فروردین، صرفا از طریق سکو‌های مجاز فروش اینترنتی بلیت آغاز می‌شود.

همچنین پیش‌فروش حضوری بلیت‌های این بازه زمانی از ساعت ۱۳ روز پنج شنبه ۹ فروردین، از طریق مراکز مجاز فروش حضوری و از میان بلیت‌های باقی‌مانده انجام می‌پذیرد.

هموطنان برای کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به‌صورت شبانه‌روزی با سامانه اطلاع‌رسانی راه‌آهن به شماره ۰۲۱۵۱۴۹ تماس بگیرند یا به پایگاه اینترنتی rai.ir مراجعه کنند.

منبع: ایسنا

tags # حمل و نقل عمومی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • پیش فروش بلیت قطار‌ها از امروز
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی در نیمه دوم فروردین
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین از امروز
  • تاریخ فروش دور جدید بلیت قطارهای مسافری
  • فروش بلیت قطار‌های مسافری برای نیمه دوم فروردین
  • جزئیات پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری
  • آغاز فروش بلیت قطار‌های فروردین از پنجشنبه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از پنجشنبه ۹ فروردین ماه
  • آغاز پیش فروش بلیت قطار‌های مسافری از پنج شنبه ۹ فروردین
  • آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری از ۹ فروردین ماه