Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعلام کرد: این نهاد برای مقابله با سرقت حقوق معنویش توسط شبکه «بی اوت کیو» منتسب به کشور عربستان که پخش غیرقانونی دیدارهای جام ملت های 2019 آسیا یکی از نمونه های آن بود، دست به دامن متخصصان شده است.

به گزارش ایرنا، ای اف سی روز سه شنبه نوشت: بدنبال پخش غیرقانونی برخی از رقابت های معتبر فوتبالی توسط شبکه بی اوت کیو (beoutQ)، تعدادی از نهادهای فوتبالی از جمله فیفا و یوفا ماه گذشته این شبکه منتسب به عربستان سعودی را تحت پیگرد قانونی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهادها می گویند حق پخش تلویزیونی محتوای برنامه ها در خاورمیانه به طور انحصاری به شبکه تلویزیونی «بی این اسپورتس» در قطر، تعلق دارد.
ای اف سی با انتشار بیانیه ای و با اشاره به بیانیه پیشین این نهاد در رابطه با این موضوع اعلام کرد: به منظور تقویت موضع ای اف سی در برابر سارقان حقوق معنوی (IP)، کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد تا به منظور توسعه مبارزات و کاهش ریسک های ناشی از چنین اقداماتی، متخصصان پیشتاز فعال در این حوزه را استخدام کند.
بدنبال قطع روابط دیپلماتیک عربستان سعودی و متحدانش با قطر به اتهام تامین مالی تروریسم، بی اوت کیو در سال 2017 به یکباره ظهور کرد.
ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اي اف سي سرقت تلويزيوني فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا
  • بعد از سوپرکاپ در عربستان؛ مسابقات لالیگا در آمریکا!
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • لقب جدید AFC به فوتسال ایران
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • عکس| خشم عربستانی‌ها از حرکت جنجالی یزدانی
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم