Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر عملیاتی شدن بیانیه رهبر معظم انقلاب در زمینه گام دوم گفت:کمک به تحقق گام دوم انقلاب حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب، نظام و تمدن اسلامی است. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان ظهر امروز در گردهمایی طلاب و روحانیون استان بوشهر با محوریت نقش حوزه‌های علمیه در تحقق گام دوم انقلاب‌ با بیان اینکه در معیار و میزان ارزش‌گذاری هر انسان در تاریخ ادیان درجه قرابت و صحابت، اطاعت و جهاد در راه اجرای فرامین رهبر خود است، اظهار داشت: این میزان و معیار سبب شد در طول تاریخ ادیان تعدادی از شخصیت‌های تاریخ در کنار حجت خدا قرار گیرند و در منظومه صحابت مفهوم پیدا کنند و به وظیفه خود به نحو احسن بپردازند و در تاریخ ماندگار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در قیام کربلا برخی با همین معیارها به عنوان یاران و صحابی مطرح شدند گفت: در پرتو نور حجت خدا این افراد شخصیت‌های نورانی در دیوان تاریخ محسوب می‌شوند.

استاد حوزه  و دانشگاه با اشاره به نقش مهم خدایی بودن و ماندگار شدن خاطر نشان کرد: شخصیت‌ها در تاریخ ادیان وقتی دارای ارزش و ماندگاری می‌شوند که در کنار حجت خدا خود را معنا کنند و دارای مفهوم شوند.

‌پناهیان با بیان اینکه سبک زندگی ملت مورد هجوم بدخواهان نظام اسلامی است، گفت: سال‌هاست رهبر معظم انقلاب اسلامی نکات بسیار مهم و اساسی را در خصوص اداره جامعه و سبک زندگی مردم مطرح کرده‌اند و امروز سبک زندگی ملت مورد هجوم بدخواهان نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: نظام استکبار با دستگاه عظیم تبلیغاتی و رسانه‌ای و راه‌اندازی 200 تا 300 شبکه سبک زندگی مردم، نوع پوشش و رفتار مردم را مورد هجوم قرار داده است.

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر کمک به تحقق گام دوم انقلاب گفت: اگر می‌خواهیم به انقلاب کمک کنیم باید با گام دوم حرکت کنیم.

‌پناهیان، علم و دانش را پایه قدرت دانست و تاکید کرد: علم و دانش پایه قدرت است و دانشگاه‌ها باید تولید علم کنند ودر این راستا برای اجرای گام دوم  باید دانش کافی و لازم را کسب کرد.

امام جمعه بوشهر: حوزه‌های علمیه در تحقق گام دوم انقلاب پیشگام هستند 10 الزام تحقق بیانیه «گام دوم»/ فروزنده: مدیریت کشور و اقتصاد را به جوانان بسپارید "بیانیه گام دوم انقلاب" به دستگاه‌های اجرایی قم ابلاغ شد

وی، با بیان اینکه بخشی از رسالت عالمان دینی تبلیغ دین و هدایت سیاسی است تصریح کرد: مقام معظم رهبری یکی دیگر از مسئولیت‌های عالمان دینی را رهبری اجتماعی می‌دانند که این مهم به معنای برنامه‌ریزی برای چگونه اداره کردن جامعه است.

استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد:  بیشترین تاکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب توجه به سبک زندگی است همان مسئله‌ای که مورد توجه دشمن است.

‌پناهیان، با تاکید بر عملیاتی شدن بیانیه رهبر معظم انقلاب در زمینه گام دوم گفت: کمک به تحقق گام دوم انقلاب حرکت در مسیر رهبر معظم انقلاب، نظام و تمدن اسلامی است.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر

سیدمهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در یادداشتی مهم در شبکه اجتماعی ایکس ضمن بازنشر بخشی از بیانات رهبری درباره حجاب نوشت؛

رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است...منتها...دشمن با نقشه و برنامه وارداین کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کارهای بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پی نوشت: به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کارهای بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی پاسخ شیطنت‌های خود را با دفاع مقتدرانه جمهوری اسلامی گرفت
  • پیام قابل‌تامل عضو دفتر رهبری درباره جنجال حجاب | تصویر
  • توئیت عضو دفتر رهبر انقلاب، درباره کشف حجاب از دیدگاه مقام معظم رهبری
  • شیوه‌نامه مشارکت مردم برای تحقق تاکیدات رهبر معظم انقلاب تدوین شود
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • قدردانی جامعه کشتی از رهبر معظم انقلاب
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • پیام تبریک رهبر معظم انقلاب به قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی
  • ماجرای تعریف رهبر انقلاب از همسرشان در حضور یک پزشک | هدیه ای که پس داده شد