Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-20@02:59:14 GMT

پنج زندانی مهریه همدان بر سر زندگی بازگشتند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۸۰۲

پنج زندانی مهریه همدان بر سر زندگی بازگشتند

یدالله روحانی ‌منش روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بیش از 10 جلسه برای هر یک از زوجین برگزار شده تا بتوان با رایزنی زمینه تداوم زندگی مشترک را برای آنها فراهم کرد.
وی اضافه کرد: با وجود اصرار برخی زوجین بر بیان عوامل بروز اختلاف اما اعضای ستاد دیه چهره مثبت زندگی و یادآوری خاطرات خوش را از آنها خواستار شده و با این شیوه موجب دلگرمی و بازگشت دوباره آنها بر سر زندگی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل ستاد دیه همدان بیان کرد: بیشترین میزان مهریه پنج زندانی آزاد شده به ترتیب 614 و 314 و کمترین میزان 30 سکه بوده است.
روحانی منش گفت: پس از بررسی و واکاوی علت تنش زوجین، مشخص شد سرمنشا بروز اختلاف مسائل پوچ، کم اهمیت و لجبازی آنها بوده است.
وی از زوجین خواست تا در زندگی مشترک به جای پرداختن به مسائل کم اهمیت و کنکاش در زندگی یکدیگر با عشق و محبت ورزیدن به یکدیگر، بزرگان را الگوی خود قرار دهند.
مدیرعامل ستاد دیه همدان به ریش سفیدان و بزرگان نیز توصیه کرد هنگام بروز اختلاف بین زوجین به جای دامن زدن به اختلاف و دلسوزی های تفرقه افکنانه عامل پیوند زوجین شوند.
روحانی منش با بیان اینکه 106 تن به علت ناتوانی در پرداخت مهریه در زندان به سر می برند اظهار داشت: 235 زندانی 10 ماهه سالجاری از زندان آزاد شدند.
7526/2090
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 دیه زندان زندگی مشترک عشق مهریه 40 سالگی انقلاب کنفرانس مونیخ بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اگرچه در این فصل 15 برد در 24 بازی به دست آورده اما اکثر بازی‌های این تیم با حداقل گل تمام شده است.

اگر به نتایج گذشته این تیم نگاه کنیم، قرمزها 8 بار با اقتصادی‌ترین شکل ممکن، یعنی نتیجه 1-0 پیروز شده‌اند. همین مساله باعث شده بود پرسپولیس با وجود نتایج قابل قبول، تفاضل گل قابل اتکایی نداشته باشد.

اما پرسپولیس امروز برای اولین بار در طول فصل موفق شد قاطع‌ترین برد خود را جشن بگیرد. پیش از این پرسپولیس در دور رفت 1-3 پیکان را شکست داده بود و همراه با اوسمار هم با نتیجه 2-4 فولاد را مغلوب کرده بود.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی جذاب استقلال و شمس آذر؛ شاگردان نکونام به صدر بازگشتند
  • شور زندگی در جمعه بازار همدان
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • ساحلی‌بازان به کشور بازگشتند
  • پرسپولیس بالاخره با اختلاف سه گل برد!
  • حسن روشن: اختلاف خطیر و نکونام؟ نه می‌فهمیم این چه می‌گوید، نه آن! / فیلم
  • مجلس هیچ مصوبه ای برای اخذ مالیات از مهریه نداشته است
  • دیپلمات روس: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند
  • اولیانوف: بازرسان آژانس اتمی در ایران به کار خود بازگشتند