Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@23:59:51 GMT

حسین فریدون در دادگاه کارکنان دولت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۹۶۸

دادگاه رسیدگی به اتهامات حسین فریدون برادر رئیس جمهور پیش از ظهر امروز به ریاست قاضی عالیشاه در شعبه دو کارکنان دولت بصورت علنی آغاز شد.

 

     

 

   .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دولت رئیس جمهور دادگاه حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان

در آستانه چهارمین دور مذاکرات بر سر دستمزدها با کارفرمایان، اتحادیه وردی آلمان مجددا کارکنان پست بانک را به تداوم اعتصاب‌ها فراخوانده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس"، در آستانه چهارمین دور مذاکرات در مناقشه چانه زنی جمعی در پست بانک، اتحادیه وردی آلمان اعتصابات هشداردهنده در این بخش را گسترش می دهد. این اتحادیه برای پنجشنبه هفته جاری علاوه بر کارکنان واحدهای خدماتی (بک آفیس) و مراکز تماس سراسری، از کارکنان شعب نیز خواست که دست به اعتصاب بزنند.

یان دوشک، مذاکره کننده اتحادیه وردی در برلین در این باره گفت: «این یک بار دیگر سیگنال روشنی را ارسال می کند که همه کارمندان پشت خواسته ها برای بهبود قابل توجه در حقوق و افزایش حمایت در برابر اخراج ها قرار دارند. اعتصاب در بک آفیس و مراکز تماس از روز سه شنبه آغاز شده است.

اتحادیه وردی با تشدید اعتصاب های هشداردهنده قبل از دور مذاکرات فرانکفورت در 16 آوریل، به طولانی شدن مذاکرات واکنش نشان داده است. اعلامیه یک روز و نیم قبل از اعتصاب هشدار برای اطمینان از اینکه مشتریان می توانند به موقع برای آن آماده شوند بوده است. دوشک گفت که ممکن است اختلالات موقتی وجود داشته باشد.

وردی می خواهد 15.5 درصد بیشتر برای حدود 12000 کارمند گروه دویچه بانک از طریق قرارداد جمعی پست بانک به دست آورد، اما حداقل افزایش حقوق ماهانه 600 یورو را نیز مد نظر درد. این اتحادیه همچنین خواستار تمدید محافظت در برابر اخراج تا پایان سال 2028 است. دویچه بانک می خواهد تا اواسط سال 2026 تا 250 شعبه از 550 شعبه پست بانک را تعطیل کند و همچنین کارکنان خود را کاهش دهد.

تازه روز دوشنبه بود که اتحادیه وردی و انجمن کارمندان بانک آلمان (DBV) فشار را در مناقشه چانه زنی دسته جمعی افزایش دادند و از کارمندان در دفاتر پشتیبان و مراکز تماس در سراسر کشور خواستند تا کار را از سه شنبه تا چهارشنبه متوقف کنند.

دوشک این انتقاد را وارد کرد که با وجود هفته‌ها مذاکره، کارفرمایان این بخش هنوز آمادگی دادن هیچ گونه امتیاز قابل توجهی به کارکنان پست بانک ندارد.

قرار است دور چهارم مذاکرات نمایندگان کارگران و کارمندان پست بانک که شرکت تابعه دویچه بانک محسوب می‌شود، با مقامات آن در روزهای آینده برگزار شود.

بزرگ‌ترین وام‌دهنده آلمان تلاش می‌کند هزینه‌های خود را کاهش دهد و نقص‌های خدمات مشتری در پست بانک را مدیریت کند؛ نقص‌هایی که به اندازه‌ای شدید بوده است که ناظر این بانک قصد نظارت بر روند اصلاحات را دارد.

دردسر مقام پارلمان آلمان بعد از توئیت انتقادی از اسرائیلکارشناس آلمانی: ایران علاقه‌ای به تنش‌زایی در منطقه نداردآلمانی‌ها شولتز را صدراعظم مناسبی برای کشورشان نمی‌دانند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری | مراسم تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان های امام راحل
  • محمدعلی بهمنی: تمام شاعری ام مرهون فریدون مشیری است
  • تمام شاعری‌ ام مرهون فریدون مشیری است
  • صادق خلخالی در فروردین ۵۸: زمانی می‌خواستیم جنازه‌ی منحوس پهلوی را آتش بزنیم/ اعدام هویدا یک عمل انقلابی بود
  • احضار و تفهیم اتهام ۷۹ نفر از کارکنان شهرداری پاکدشت
  • اهدای خون جمعی از کارکنان تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد
  • فراخوان برای تداوم اعتصاب‌ها در پست بانک آلمان
  • فریدون عباسی نماینده مجلس : مراقبت امنیتی مان را بیشتر کنیم تا از نفوذی ها ضربه نخوریم
  • فریدون عباسی نماینده مجلس: مراقبت امنیتی‌مان را بیشتر کنیم تا از نفوذی‌ها ضربه نخوریم
  • مراسم گرامیداشت شهید محمد رضا زاهدی در دولت آباد