Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-19@22:39:21 GMT

پاسخ فرمانده نیروی هوایی ارتش به تهدیدهای دشمن

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۸۹۷۰

پاسخ فرمانده نیروی هوایی ارتش به تهدیدهای دشمن

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، مراسم تشریح و تحلیل دستاوردهای نیروی هوایی ارتش صبح سه شنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش برگزار شد.

امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم به بیان اقدامات نیروی هوایی ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در طول مبارزه با رژیم طاغوت بدنه انقلابی نیروی هوایی شکل گرفت و دوشادوش مردم در همه صحنه ها حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب، دشمن تاب استقلال ملت ایران را نداشت و از همان ابتدا مزاحمت هایی را برای ما ایجاد کرد و آمریکایی ها و دست نشانده های آن ها در منطقه چندین بار به حریم هوایی ما تجاوز کردند و قصد داشتن تا این انقلاب نوپا را زمین گیر کنند.


فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: بعد از این اتفاقات، صدام که اوضاع را به هم ریخته تصور می کرد قصد داشت سه روزه خوزستان و یک هفته ای تهران را فتح کند ولی خیلی از محاسبات ما را درک نکرده بود همچنان که الان نیز دشمنان ما بسیاری از محاسبات از جمله نقش رهبری، ویژگی های نیروهای مسلح و ملت ایران را درک نکرده اند. در چنین شرایطی بعد از حمله عراق به ایران نیروی هوایی با حمله گسترده به رژیم بعثی عراق در همان ساعات ابتدایی جنگ توانست اقتصاد عراق را مختل و نیروی هوایی آن را زمین گیر کند و این خود تمامی افکار و تصورات صدام را تغییر داد.
خلبان نصیرزاده تاکید کرد: نیروی هوایی یک نیروی الهی است که همواره یار و پشتیبان قوی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بوده و همچنان آماده اجرای ماموریت های مهم برای حفظ و ارتقای امنیت در کشور می باشد.


وی در ادامه به اقتدار ایران اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: امروزه تنها کشوری که مقتدرانه در زمینه های مختلف در برابر آمریکا ایستاده و کلیه راهبردهای مکاتب غیرالهی را به چالش کشیده، انقلاب اسلامی ایران است.


فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایان گفت: ما در کنار سایر نیروهای مسلح هرگونه تهدیدی را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهیم داد و دشمن را از هر حرکت نابخردانه پشیمان خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت به امنیت کشور خدشه ای وارد شود.

 

ایسنا

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: نصیرزاده دشمن ارتش تهدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح شهرستان آران و بیدگل در گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش مستقر در این شهرستان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب، خودسازی، جامعه سازی و تمدن سازی را به عنوان تکلیف مشخص کرده اند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به مقایسه ارتش قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران افزود: امروز به پشتوانه نیرو‌های مسلح به قدرت نظامی دست یافتیم، که هیچ نیروی خارجی توان جسارت به تمامیت ارضی کشور را ندارد.
وی به عملیات غرورآفرین وعده صادق به همت نیروی هوافضای سپاه و با هم افزایی نیرو‌های مسلح برای برهم زدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کردو افزود: اجرای این عملیات خرسندی مظلومان جهان و ملت ایران را به همراه داشت.

دیگر خبرها

  • پاسخ قاطعانه ایران اسلامی به حماقت دشمن صهیونیستی
  • دشمن در مقابل توان نیروهای مسلح، خلع سلاح شده است
  • هشدار فرمانده نیروی هوایی ارتش به دشمنان: خطای راهبردی کنید با سوخو 24 جواب می‌گیرید
  • سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • امیر واحدی: سوخو۲۴‌های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • امیر واحدی: سوخو۲۴های ارتش در بهترین زمان خودشان هستند
  • به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند
  • کوچکترین تهدید دشمن با برخورد قاطع ما پاسخ داده می‌شود