Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@11:10:45 GMT

حمله کیهان به رشیدپور: ژست منتقد نگیر!

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۰۷۷

به گزارش پارس نیوز، اکنون‌اشخاصی همچون رشیدپور، به هیچ عنوان نمی‌توانند ژست منتقد به خود گرفته و گلایه کنند. این افراد خود مسبب وضع موجود هستند و بایستی درخصوص حمایت خود از دولت، به افکار عمومی پاسخگو باشند. این افراد باید به این سؤال پاسخ دهند که چرا اجازه انتخاب منطقی را از مردم گرفتند؟!

رضا رشیدپور، مجری برنامه تلویزیونی حالا خورشید در یکی از قسمت‌های این برنامه با اشاره به تیتر اصلی یکی از روزنامه‌های زنجیره‌ای با عنوان «پراید ۴۵ میلیون تومانی»، گفت: «اگر خواب‌آلود هستید یکبار دیگر چشمانتان را بمالید و نگاه کنید، پراید ۴۵ میلیون تومان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من از آقای رئیس‌جمهور، آقای وزیر صنعت و نهاد‌های نظارتی می‌پرسم. این مسئله آدم را گیج می‌کند. شما می‌روید آن سوی دنیا جلسه می‌گذارید و می‌گویید چنین می‌کنیم و چنان، پس ما بگوییم که این حرف‌ها معتبر هستند؟! نیستند؟! چطور ممکن است که ما در داخل کشورمان نتوانیم قیمت پراید را کنترل کنیم؟!».

گلایه‌های این مجری تلویزیونی از عملکرد دولت در حالی است که وی در انتخابات ریاست‌جمهوری مجری برنامه‌های انتخاباتی روحانی بوده است. وی در آن مقطع با حمایت تمام و کمال از روحانی شعار می‌داد که «سیاست خارجی دولت مورد تایید ماست». امثال رشیدپور در مقطع حساس و مهم انتخابات ریاست‌جمهوری در قالب سلبریتی‌های همه چیزدان، به جای بررسی دقیق و موشکافانه برنامه‌های انتخاباتی کاندیدا‌ها و بررسی سابقه نامزد‌های ریاست‌جمهوری، این انتخاب بسیار مهم را در حد یک کنش هیجانی تقلیل داده و مردم را نیز به انتخاب هیجانی تشویق می‌کنند. منتقدان در همان مقطع انتخابات تاکید داشتند که رویکرد سیاست خارجی و همچنین رویکرد اقتصادی دولت دچار نقص‌های فاحش است و این روند به کوچک شدن سفره مردم منجر خواهد شد. اما رشیدپور و امثال وی با حمایت از دولت، این نواقص را انکار می‌کردند. اکنون‌اشخاصی همچون رشیدپور، به هیچ عنوان نمی‌توانند ژست منتقد به خود گرفته و گلایه کنند. این افراد خود مسبب وضع موجود هستند و بایستی درخصوص حمایت خود از دولت، به افکار عمومی پاسخگو باشند. این افراد باید به این سؤال پاسخ دهند که چرا اجازه انتخاب منطقی را از مردم گرفتند؟! لازم به ذکر است که رشیدپور-بهمن ۹۶- در گفت‌و‌گوی تلویزیونی با رئیس‌جمهور، ژست منتقد به خود گرفته بود و با اشاره به افزایش نرخ دلار از روحانی پرسیده بود: «خیال مردم بابت نرخ ارز راحت باشد؟»! و روحانی در پاسخ گفت: «بله خیال مردم راحت باشد»! یکی از فعالین رسانه‌ای در واکنش به گلایه‌های رشیدپور به قیمت پراید نوشت: «. اگر انتقادات امروزتان به روحانی واقعی است و واقعا نمی‌خواهید شوآف کنید، یکبار صادقانه به مردم بگویید: «به خاطر رای و تبلیغ روحانی عذرخواهی می‌کنم…».» سلبریتی واقعی! در برنامه تلویزیونی پایش- یکشنبه شب- که با حضور کارآفرینان برتر کشور برگزار شد، یکی از کارآفرینان برتر با اشاره به دیگر کارآفرینان حاضر در استودیو گفت: «مردم، این‌ها برند‌ها و سرمایه‌ها و چاه‌های نفت کشور شما هستند، سلبریتی‌های شما همین افراد هستند، با این‌ها باید سلفی بگیرید. مردم تقصیر خودتان هست. بالش نرم زیر سر این‌ها (سلبریتی ها) می‌گذارید. تقصیر خودتان هست که (با دنباله روی از سلبریتی ها) رای می‌دهید. حالا گوشت بخرید ۱۱۵ هزارتومان!».

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: صنعت انتخابات دولت سیاست خارجی دلار نرخ ارز نفت گوشت پارس حمله کیهان ژست منتقد رشید پور پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی دولت گفت: «نگاه دولت این است که درباره تصمیم‌گیری در خصوص افزایش تعطیلی‌های آخر هفته، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم.»

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعطیلات آخر هفته، گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه‌ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد. پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی‌های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او یادآور شد: نگاه دولت این است که درباره این تصمیم‌گیری، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

دبیر هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره جزییات برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال، پس از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، هفته گذشته به تصویب هیئت وزیران رسید. مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش‌گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها، از ویژگی‌های این برنامه و پیوست‌های آن است.

بهادری جهرمی ادامه داد: طبق این برنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه عملیاتی جلب مشارکت مردم در حوزه‌های تولیدی مرتبط با آن دستگاه را در حوزه‌های فرهنگ‌سازی و ترویج توسعه مشارکت مردم، توانمندسازی مردم برای ورود به عرصه‌های اقتصادی و ایجاد امکان فرصت برابر برای مردم و بخش دولت در اقتصاد تا پایان اردیبهشت تهیه و ابلاغ کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
  • سخت‌نگیر! بیا وسط
  • طعنه سنگین و خبرساز رضا رشیدپور به رئیسی + ویدئو
  • کنایه تند به شریعتمداری بعد از حمله کیهان به فضائلی / احمدی‌نژاد را یادتان هست؟
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است
  • شاخص های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب تر از ۳ سال اول دولت روحانی است /سندچشم انداز ۲۰ ساله ایران ناکام بود
  • نوسانات بازار برای برای مردم مشکل ساز است