Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@08:08:18 GMT

شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان برای سال تحصیلی ۹۸

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۱۳۸

شرایط نقل و انتقالات فرهنگیان برای سال تحصیلی ۹۸

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش بخشنامه نقل و انتقال نیرو‌های رسمی، آزمایشی، پیمانی و قراردادی شاغل در واحد‌های آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون و درون استانی را ابلاغ کرد.

به گزارش میزان، براساس اعلام این معاونت متقاضیان انتقال درون استانی و برون استانی در صورت دارا بودن شرایط باید براساس جدول زمانبندی به آدرس اینترنتی enteghal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir مراجعه و با تکمیل فرم، درخواست خود را ثبت کنند و مدارک خود را برای بررسی به امور اداری آموزش و پرورش منطقه ارائه دهند. مسئولیت نظارت بر حسن اجرای این دستورالعمل و پاسخگویی به متقاضیان بر عهده مدیر کل آموزش و پرورش استان‌ها است.

براساس بخشنامه مراجعه متقاضیان به واحد‌های ستادی و تعیین تکلیف نهایی متقاضیان انتقال دائم و موقت درون‌استانی حداکثر تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۸ و برون‌استانی حداکثر تا ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ تمام شود.

شرایط انتقال دائم

نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدأ، دارا بودن حداقل ۵ سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی (مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس، نهضت سوادآموزی، سایر دستگاه‌ها، تحصیل در مراکز تربیت معلم، تربیت دبیر، خدمت نظام وظیفه، قرارداد کار معین و... جزء سابقه خدمت محسوب نمی‌شود) شرایط انتقال دائم هستند. هم‌چنین همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تأییدیه از مراجع ذی‌صلاح به استناد ماده ۱۷ آئین‌نامه اجرای ماده ۱۳ قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان بدون داشتن این شرایط هم منتقل می‌شوند.

شرایط و ضوابط انتقال موقت

دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ ۳۱ شهریور ۱۳۹۸ و به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی شرط انتقال دائم است. همسر همکاران فرهنگی که برای ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز، متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل باشند و مستخدمینی که در سال تحصیلی ۱۳۹۸-۱۳۹۷ در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولتی (غیر از دانشگاه‌های علمی ـ. کاربردی و پیام نور) مشغول به تحصیل باشند و با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل هستند و متقاضیانی که به تشخیص کمیته توسعه مدیریت منطقه و تأیید کارگروه توسعه مدیریت استان مبدأ و مقصد دارای شرایط حاد و خاص هستند می‌توانند از این انتقال استفاده کنند.

انتقال نیرو‌های قراردادی و انتقال اضطراری

انتقال این نیرو‌ها با موافقت اداره‌های کل مبدأ و مقصد و سایر مقررات از جمله تأمین اعتبار در اداره کل مقصد با هماهنگی اداره‌های بودجه بلامانع است. موارد ضروری، حاد و اجتناب‌ناپذیر نیز صرفاً با تأیید کارگروه توسعه مدیریت استان و با رعایت شرایط عدم نیاز در مبدأ و نیاز در مقصد و دارا بودن شرایط و ضوابط انتقال دائم و موقت در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۵ شهریور انجام می‌شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: نقل و انتقالات فرهنگیان شرایط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند

میلاد حبیبی نیا در نشست شورای معاونین و روسای آموزش و پرورش استان در شهرستان عسلویه عنوان کرد: مسئول اصلی سوادآموزی در شهرستان‌ها و مناطق شخص مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق هستند.

وی تاکید کرد: لذا می‌بایست با بکارگیری تمام ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی اقدامات لازم را به منصه ظهور بگذارند. 

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در سال ۱۴۰۲، بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ بالغ بر ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلفی تحصیلی سوادآموزی جذب شده اند.

حبیبی نیا به بررسی وضعیت عملکردی شهرستان‌ها و مناطق در خصوص تحقق حجم ابلاغی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی پرداخت و اظهار کرد: در سال گذشته؛ شهرستان‌ها و مناطق دیر، سعدآباد، دشتستان، بوشهر و گناوه بیشترین درصد عملکرد را در خصوص تحقق حجم ابلاغی در زمینه جذب و پوشش افراد کم سواد و محروم از سواد در طرح‌های آموزشی حوزه سوادآموزی داشته اند.

عضو شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به ضرورت همگامی تمامی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های سوادآموزی، خاطر نشان کرد: ترسیم چشم‌انداز این اداره کل برای رسیدن به استان عاری از بی سواد و محروم از سواد در افق ۱۴۰۴ منوط به همراستایی و تلاش مضاعف همه ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • بیش از ۹۵۰ نفر در دوره‌های مختلف تحصیلی سوادآموزی بوشهر جذب شده‌اند