Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیو هی» معاون نخست‌وزیر چین قرار است برای ادامه مذاکرات تجاری با آمریکا، راهی واشنگتن شود.

این سفر به دعوت مقامات واشنگتن انجام می‌شود.

گفتنی است جمعه گذشته، شی جینپینگ رئیس جمهوری چین با استیو منوچین وزیر خزانه‌داری و رابرت لایتیزر نماینده تجاری آمریکا دیدار کرد.

۲ کشور در حالی درگیر حل‌ و فصل مناقشه تجاری هستند که آمریکا اخیراً چین را به سرقت سایبری در راستای برآورده کردن منافع تجاری متهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: معاون چین واشنگتن سرقت چین سرقت معاون واشنگتن تجاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد

وزیر خارجه حکومت طالبان در دیدار با معاون نخست‌وزیر قزاقستان خواستار ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در این کشور شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «سیریک ژومانگرن» معاون نخست‌وزیر قزاقستان در سفر و «امیرخان متقی» وزیر خارجه حکومت طالبان درباره روابط دوجانبه سیاسی و اقتصادی، تجارت دوجانبه و سرمایه گذاری قزاقستان در افغانستان بحث و تبادل نظر کردند.

متقی در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از نقش تجاری قزاقستان در افغانستان، ابراز امیدواری کرد این کشور در حوزه معدن، راه‌آهن و دولت الکترونیک در افغانستان سرمایه‌گذاری کند.

وزیر خارجه حکومت طالبان همچنین خواستار ارتقای سطح نمایندگی دیپلماتیک افغانستان در این کشور، توسعه روابط و آغاز پروازهای مستقیم کابل و آستانه شد.

معاون نخست‌وزیر قزاقستان نیز خاطرنشان کرد صادرات افغانستان به قزاقستان سه برابر شده است و هیئت فنی این شکور در سفر به کابل نیز درباره سرمایه‌گذاری در راه‌آهن، معادن و سرمایه گذاری مشترک در افغانستان گفتگوهای فنی مفصلی خواهند داشت.

برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابلافتتاح خانه تجارت قزاقستان در هراتقزاقستان: توسعه افغانستان از رشد افراط‌گرایی جلوگیری می‌کند

وی ضمن ابراز امیدواری برای پرواز مستقیم بین کابل و آستانه گفت در سفر سه روزه خود به افغانستان، نمایشگاه تجاری مشترک افغانستان و قزاقستان را در کابل نیز افتتاح خواهد کرد.

«ذبیح الله مجاهد» سخنگوی هیئت حاکمه افغانستان اواسط فروردین ماه اعلام کرده بود به زودی سه سفیر جدید در کشورهای ازبکستان، قزاقستان و آذربایجان مستقر خواهند شد.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • اولین سنگ مرزی در مرز آذربایجان و ارمنستان گذاشته شد / عکس
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • مدیریت تعارضات پکن- واشنگتن؛ هدف پکن در میزبانی وزیر امور خارجه آمریکا
  • مصمم به ارتقای روابط ایران و پاکستان هستیم/ افزایش سطح روابط تجاری به ۱۰ میلیارد دلار در گام اول
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقاء بخشند/ قدردانی نخست‌وزیر پاکستان از رهبر معظم انقلاب
  • رئیسی: ایران و پاکستان روابط اقتصادی- تجاری خود را ارتقا بخشند/ مرز دو کشور یک فرصت است
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم
  • رئیس جمهور: ایران و پاکستان سطح روابط اقتصادی تجاری خود را ارتقا بخشند / مواضع دو کشور در مبارزه با تروریسم یکسان است + فیلم