Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-25@10:45:57 GMT

تکریم مادران شهدا، تجلیل از ارزش‌های نظام است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۲۱۴

تکریم مادران شهدا، تجلیل از ارزش‌های نظام است

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، روز تکریم مادران و همسران شهدا، رضا شعبان‌نژاد رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا به همراه حجت‌الاسلام جواد نفری نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه و بهرامعلی کشاورزقاسمی رییس بنیاد بویین‌زهرا با مادر شهید مصیب ناصحی دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این دیدار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: تکریم مادران و همسران شهدا که اسوه‌های صبر و ایثارند، تجلیل از ارزش‌های نظام است.
وی افزود: فرزندی که از جان خود برای ارزش‌های اسلام می‌گذرد، نتیجه تربیت خوب مادران گرانقدری است که از حضرت ام‌البنین(س) الگو گرفتند و بدون هیچ چشمداشتی عزیزان خود را فدای اسلام می‌کنند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: دیدار و تکریم مادران و همسران شهدا وظیفه‌ی ماست و در این دیدارها از سیره و منش شما عزیزان روحیه می‌گیریم تا بتوانیم با قوت در خدمت کردن به مردم و انجام وظایف‌مان تلاش کنیم.
این مسوول افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری باید یاد و نام شهدا را در جامعه زنده نگه داریم و از سیره و اهداف آنها غافل نباشیم.
شعبان‌نژاد افزود: ما نیز طی دیدار با خانواده‌های شهدا تلاش می‌کنیم یاد شهدا را فراموش نکنیم و همواره در مسیر آرمان‌های آنها حرکت کنیم.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: به حرمت خون شهدا، امروز کشور در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و ما قدردان فداکاری‌های آنها هستیم و یادشان را هرگز فراموش نخواهیم کرد.
در ادامه این دیدار، نماینده دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان و بویین‌زهرا گفت: حضرت ام‌البنین(س) مادر 4 شهید هستند که با افتخار فرزندان خود را برای اسلام فدا کرد.
نفری افزود: مادران شهدا نیز به تاسی از حضرت ام‌البنین(س) وقتی خبر شهادت فرزندان‌شان را می‌شنیدند خداوند متعال را شکر می‌کردند که چنین افتخار نصیب آنها شده است.
وی گفت: صبر و استقامتی که مادران شهدا دارند، مثال‌زدنی است و امروز بایستی سیره و منش آنها، الگوی همه‌ی زنان آحاد جامعه باشد.
در ادامه این دیدار، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین‌زهرا ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(ع)، از صبر و ایثار همه‌ی مادران و همسران شهدا تجلیل کرد.
گفتنی است: در این دیدار، مسوولان با اهدای هدایایی از مقام والای مادر شهید مصیب ناصحی تجلیل کردند

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان

به گزارش قدس خراسان، یعقوبعلی نظری در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش استان که در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به روز بزرگداشت معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی با محوریت آموزش و پرورش و مدارس در نقاط مختلف می‌تواند برطرف شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: در شهر مناطقی وجود دارد که دچار فقر فرهنگی هستند و می‌توان با استفاده از ظرفیت مدرسه و مسجد برای ساماندهی آن‌ها فکری کرد.

وی بیان کرد: یکی از شاخص‌ها در ارزیابی مدارس و معلمان موفق می‌تواند این باشد که یک مدرسه یا معلم چقدر توانسته در حل معضلات اجتماعی محله و خانواده دانش‌آموزان مؤثر باشد.

نظری متذکر شد: مولدسازی ظرفیت مناسبی است که در حوزه‌های مختلف از جمله توسعه فضاهای آموزشی می‌توان از آن بهره برد. در همین راستا پنج بسته مولدسازی به ارزش ۲۰ همت به شورای عالی مولدسازی رفته است.

استاندار خراسان رضوی همچنین بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار را برای تجلیل و تکریم معلمان خواستار شد و آمادگی مدیریت استان را برای کمک به مسأله مسکن فرهنگیان به عنوان یک اولویت اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • رییس دانشگاه شاهد خبر داد: بورسیه برای دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • رییس دانشگاه شاهد : باید بورسیه دانشجویان کشورهای جبهه مقاومت را در دستور کار خود قرار دهیم/ سال گذشته ۵۰ دانشجو از کشورهای مقاومت را بورسیه کردیم
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فرسوده در بویین زهرا
  • لزوم توجه بیشتر به مقاوم سازی بافت فروسوده در بویین زهرا
  • خدمت به خانواده شهدا جزو وظایف اصلی مسوولان است
  • اسلامی: ارزش سوخت فسیلی صرفه‌جویی شده در نیروگاه بوشهر ۸ میلیارد دلار است