Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-25@10:18:21 GMT

بنز e۲۸۰ را در سایت دیوار ببینید

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۲۲۱

بنز e۲۸۰ را در سایت دیوار ببینید

داستان مرسدس بنز E۲۸۰ در ایران از سال ۲۰۰۳ و با ورود تعداد معدودی از این خودرو آغاز شد. ظاهر جذاب به همراه موتور قدرتمند و امکانات رفاهی عالی خیلی زود این خودرو را به یکی از محبوب‌ترین خودرو‌های سری E. در سراسر ایران تبدیل کرد.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، داستان مرسدس بنز E280 در ایران از سال 2003 و با ورود تعداد معدودی از این خودرو آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظاهر جذاب به همراه موتور قدرتمند و امکانات رفاهی عالی خیلی زود این خودرو را به یکی از محبوب‌ترین خودروهای سری E در سراسر ایران تبدیل کرد. فروش بالای این خودرو در سراسر جهان به بازار ایران نیز سرایت کرد و خیلی از افرادی که در اواخر دهه هشتاد شمسی قصد داشتند یک سدان لوکس از برند با کیفیتی چون مرسدس تهیه کنند به سراغ گزینه خرید مرسدس بنز E280 رفتند.

اما داستان مرسدس بنز E280 زمانی جالب‌تر می شود که بدانیم این خودرو در ایران نیز مونتاژ شده است. بعد از سال‎ها کش و قوس توافق سال مرسدس بنز و ایران خودرو در سال 1386 به ثمر نشست و خط تولید و مونتاژ مرسدس بنز E280 در ایران شروع به کار کرد. مرسدس بنزهای E280 مونتاژ ایران از لحاظ کیفیت ساخت خوشبختانه هیچ تفاوتی با نسخه تولید شده در کارخانه اصلی اشتوتگارت ندارند و ناظران آلمانی با سخت‎گیری بالاخره به خودروسازان ایرانی نشان دادند که بدون افت کیفیت نیز می‎توان خودرو تولید و مونتاژ کرد. با این حال این دوران خیلی زود به پایان رسید و مشکلات سیاسی اجازه نداد این شرایط ادامه پیدا کند.

در کنار تعداد زیادی خودروی شخصی، E280های زیادی نیز به صورت دولتی خریداری شده‎اند. به همین دلیل تعداد زیادی از این خودروها با مدل‎های 2006 تا 2009 در بازار خرید و فروش مرسدس بنز E280 ایران یافت می‎شوند. اگر قصد خرید مرسدس بنز E280 را داشته باشید می‎توانید نمونه‎های دست دوم این خودرو را در سایت دیوار مشاهده کنید.

نگاهی به E280 های موجود در سایت دیوار

همانطور که گفته شده خرید مرسدس بنزهای E280 در سایت دیوار مربوط به سال‎های 2006 تا 2009 هستند. اما همگی آن‎ها با موتور 3 لیتری 6 سیلندر به بازار عرضه شده‎اند. این موتور v6 توانایی تولید 231 اسب بخار نیرو را دارد و حداکثر گشتاور خروجی آن برابر با 300 نیوتون بر متر است. جعبه دنده این خودرو از نوع 7 دنده اتوماتیک است که وظیفه انتقال قدرت موتور به چرخ‎های عقب را بر عهده دارد. شتاب 0 تا 100 مرسدس بنز E280 در حدود 7.3 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 9.6 لیتر در 100 کیلومتر است.

طراحی این خودرو بسیار دوست داشتنی و شیک است و امکانات رفاهی و کیفیت متریال داخل کابین نیز بعد از گذشت حدود 10 سال هم چنان قابل قبول است. از این رو این خودرو جزو سدان‎های با ارزش ایران محسوب می شود. از لحاظ ایمنی نیز با 6 کیسه هوا و 5 ستاره از مرکز ایمنی اروپا با مجهز بودن به انواع و اقسام سیستم‎های ایمنی هیچ کمبودی نسبت به خودروهای حال حاضر ندارد.

قیمت مرسدس بنز E280 درسایت دیوار

 به طور میانگین قیمت مرسدس بنز E280 حدود 300 تا 400 میلیون تومان است. با این حال شما می‎توانید با بودجه زیر 300 میلیون تومان نیز صاحب یک E280 با کیفیت شوید. مدل 2006 این خودرو با تمام امکانات 265 میلیون تومان قیمت‎گذاری شده که می‎تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. در مقابل اما قیمت مرسدس بنز E280 با امکانات سفارشی و مدل 2009 به بیش از 650 میلیون تومان نیز می‎رسد. شما می‎توانید با بازدید آگهی‎های فروش مرسدس بنز E280 از بین گزینه‎های موجود بهترین گزینه را انتخاب کنید.

نکات خرید مرسدس بنز E280 در سایت دیوار

با این که خرید مرسدس بنز E280 حتی بعد از گذشت 10 سال نیز می‎تواند انتخاب خوبی باشد با این حال چند نکته اساسی باید مورد توجه قرار بگیرد. فراموش نکنید که 10 سال زمان زیادی است و استهلاک می تواند آسیب‎هایی به بخش‎های مختلف خودرو رسانده باشد. ضمن این که ممکن است در بین گزینه‎های پیش روی شما خودروهای مزایده‎ای که از بخش‎های دولتی واگذار شده‎اند نیز وجود داشته باشند. باید بدانید که معمولا قیمت این خودروها پایین‎تر است و امکانات پایه نیز در آن‎ها مشاهده نمی‎شود. پس قبل از خرید مرسدس بنز E280 حتما از نظرات کارشناسان بهره ببرید.

 

منبع : ویرلن

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت مرسدس بنز مرسدس بنز E280 خودروهای وارداتی مرسدس بنز سری E

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز

سایت پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا، سایت غرفه (پاویون) رسمی جمهوری اسلامی ایران در شصتمین دوسالانه هنر ونیز به نشانی www.venicebiennale.ir به تازگی راه‌اندازی شده است.

در این سایت، هنرمندان حاضر در غرفه (پاویون) کشورمان به همراه آثارشان معرفی شده‌اند.

همچنین گزارش تصویری از مناطق بازدیدشده توسط تیم ایرانی حاضر در دوسالانه ونیز هم در آن قابل مشاهده است.

پس از افتتاح پاویون رسمی کشورمان در دوسالانه هنر ونیز ۲۰۲۴، اطلاعات و عکس‌های تکمیلی روی این سایت قرار خواهد گرفت. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: غیبت بی سر و صدای ایران در بینال ونیز اعتراض رسانه‌ها از سیاست جدید جشنواره ونیز تحریم غرفه رژیم صهیونیستی در بینال ونیز از طرف هنرمندان اسراییلی

دیگر خبرها

  • ویدئویی جدید از حمله تنبیهی ایران به اسرائیل و عبور پرتابه‌های ایران از فراز دیوار ندبه + فیلم
  • تصاویر تازه از پرواز موشک‌های ایران بر فراز فلسطین اشغالی
  • مرسدس جی کلاس برقی رونمایی شد؛ شاسی‌بلند چهار موتوره با گشتاور شگفت‌انگیز (+عکس)
  • مرسدس‌بنزهایی که در خیابان می‌بینید، چقدر خرج نگهداری دارند؟
  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • چگونه با وجود محدودیت ها در گوگل تبلیغ کنیم؟
  • دیوار و شیپور بی مسکن می‌شوند؟
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز
  • مرمت با کاهگل عامل ریزش دیوار دومین بنای خشتی و گلی ایران