Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@14:44:42 GMT

مراسم تودیع و معارفه سازمان بازرسی استان گلستان

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۲۷۴

مراسم تودیع و معارفه سازمان بازرسی استان گلستان

مراسم تودیع و معارفه رئیس بازرسی استان گلستان امروز در گرگان برگزار شد؛

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما ؛ مراسم تودیع حجت الاسلام فتوحی رئیس سازمان بازرسی استان گلستان صبح امروز 30 بهمن ماه در گرگان برگزار شد.

حجت الاسلام فتوحی از سوم آبان ماه سال 93 در استان گلستان مشغول بکار شد  ، وی جایگزین محمد تقی مشهدی شده بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتوحی در مراسم معارفه اش در ابان 93 گفته بود :

** حوزه نظارت گسترده است و دایره شمول آن نظارت عام است و اگر به جایگاه نظارت توجه شود مبنای توسعه و پیشرفت را فراهم می‌کند

** وقتی از نظارت حرف می زنیم نظارت درونی موردنظر است و در دستگاه‌های اجرایی نظارت مستقیم با مدیر است.

** در دستگاه‌ها خود مدیر نیز باید نظارت داشته باشد و در این حوزه در کنار دستگاه‌ها هستیم و هم هشدارهای لازم و هم آموزش را می‌دهیم.

** در استان گلستان مشکل عمده و بزرگی وجود ندارد و در مسائل جزئی هم به بخش هشدار و تذکر ورود می‌کنیم.

** باید به جای مچ‌گیری از ظرفیت‌ها استفاده کنیم و آنچه انجام می‌دهیم باید مبنای تعالی و توسعه استان باشد.

کارشناسان معتقدند عملکرد فتوحی در زمان تصدی اش خوب بوده هر چند می توانسته بهتر و شفاف تر باشد اما ساختارهای کاذب و ساختگی  قدرت در استان اجازه شفافیت بیشتر را به هر مسئول دیگری هم نخواهد داد ، چه اینکه اگر قرار بود بازرسی به جزئیات استان ورود می کرد پای افراد سرشناسی نیز به میدان می آمد .

هفته گذشته بود که گفته شد سازمان بازرسی استان گلستان قرارداد 75 هکتاری شرکت فواکه در پایانه اینچه برون را لغو کرد که این خبری امیدوار کننده برای مردم مردم بود و نمره ای موثر برای ارزیابی حجت الاسم فتوحی به شمار رفت .

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد

مراسم تکریم استاندار قبلی و معارفه استاندار جدید مازندران، با حضور وزیر کشور آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مراسم تودیع و معارفه استانداران قدیم و جدید مازندران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور یک و نیم ساعت دیرتر از زمان معین، در سالن همایش اتاق بازرگانی مازندران از دقایقی پیش آغاز شد.

در ابتدای مراسم، قاسم عزیززاده گرجی؛ سرپرست معاونت سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: امروز در شرایطی مراسم تودیع حسینی پور را برگزار می‌کنیم که در جهت رشد و تعالی، مردم داری و ایجاد شرایط برای وحدت و همدلی در جهت رفع موانع و کاستی ها و دور ساختن مسائل از حواشی و رساندن به فهم مشترک برای پیشرفت همه جانبه استان تلاش شده است.

وی از حضور میدانی، تلاش شبانه روزی و سعه صدر و حرکت تحولی استاندار سابق استان برای گره گشایی از مشکلات استان به نمایندگی از تمام خدمتگزاران مازندران قدردانی کرد.

عزیززاده گرجی ادامه داد: استفاده از نیروهای نخبگانی، سفرهای شهرستانی، ارتباط با سایر استان‌ها و دیپلماسی اقتصادی برای ارتباط با کشورهای همجوار، و خدمت مخلصانه برای اعتلای سطح فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی استان از دیگر زحمات آقای حسینی پور در مدت 29 ماه و 17 روز خدمتگزاری بوده است.

وی اظهار امیدواری کرد: مسیر پیشرفت و ترقی استان همچنان با حضور یوسف نوری؛ استاندار جدید مازندران ادامه یابد. 

وزیر کشور در بدو ورود به استان در فرودگاه دشت ناز به خبرنگاران گفت: تغییر سید محمود حسینی پور استاندار مازندران بنا به درخواست خودش بوده و او را در پست دیگری به خدمت می‌گیریم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • تودیع و معارفه‌ استاندار مازندران از گلایه‌ها تا مطالبات
  • وزیر کشور وارد لرستان شد
  • مراسم تودیع و معارفه استاندار مازندران
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • مراسم معارفه استاندار جدید مازندران آغاز شد
  • مراسم معارفه استاندار مازندران آغاز شد
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلفاتی در حوزه بازار کالاهای اساسی لرستان