Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد داور زن بین المللی ایران کاندیدای قضاوت در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ آقایان در لیتوانی شده است.

به گزارش مشرق، گلاره ناظمی که شب گذشته دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال اروپا بین تیم‌های پرتغال و اسپانیا را قضاوت کرد واتفاقا قضاوت‌های خوب او در این رقابت‌ها تحسین کارشناسان داوری را برانگیخته و همین موضوع باعث شده از شانس بالایی برای قضاوت در رقابت‌های جام‌جهانی فوتسال آقایان هم برخوردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
بیشتر بخوانید: قضاوت بانوی ایرانی در فینال جام ملت‌های فوتسال اروپا

داود رفعتی، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران ضمن تایید این خبر و تبریک به‌دلیل عملکرد ناظمی در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا گفت: در صحبتی که با مسئولان کمیته داوران AFC داشته آنها ضمن تمجید عملکرد گلاره ناظمی اعلام کردند که وی کاندیدای قضاوت در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۰ آقایان در کشور لیتوانی است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بودجه 98 تحولات ونزوئلا گام دوم انقلاب ایران جام جهانی 2020 داور فوتسال کاندیدا گلاره ناظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!

گزارش رسانه‌ها حاکی از این است که داور جنجالی کویتی قرار است که بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یا در واقع فینال غرب آسیا که بین الهلال عربستان و العین امارات برگزار می‌شود را قضاوت کند.

بازی رفت روز سه شنبه (۱۶ آوریل) در ورزشگاه هزاع بن زاید در العین برگزار می‌شود. بازی برگشت نیز سه شنبه (۲۳ آوریل) در استادیوم کینگدام آرنا به انجام خواهد رسید.

روزنامه ورزشی المیدان توضیح داد که کنفدراسیون فوتبال آسیا برای قضاوت بازی برگشت الهلال و العین در کینگدام آرنا، تصمیم گرفته تا سوت این بازی را به داور جنجالی بسپارد.

این روزنامه نوشت: احمد العلی، داور کویتی، هدایت تیم داوری را در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برعهده خواهد داشت.

هواداران الهلال نسبت به این تصمیم واکنش نشان دادند. احمد العلی با قضاوت‌های پرحاشیه‌اش در جام ملت‌های آسیا، حسابی مورد توجه قرار گرفته بود. داوری که دیدار ایران و قطر را سوت زد که با شکست ملی پوشان و حذف از این پیکار‌ها همراه شد.

وب سایت سعودی اسپورت نوشته است که طرفداران الهلال از این انتخاب ترس و واهمه دارند چرا که این داور در قضاوت بازی رفت میان سپاهان و الهلال نیز عملکرد ضعیفی داشت و در کنترل بازیکنان تسلط نداشت.

تعدادی از هواداران الهلال توضیح دادند که این یک مسابقه بزرگ و مهم است و مسئولیت آن باید به عهده یک داور بین المللی ارشد باشد که توانایی مدیریت چنین مسابقاتی را دارد.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال ، لیگ قهرمانان آسیا سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • هنگ کنگ مغلوب تیم بسکتبال سه نفره مردان شد
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌ کشی در غزه
  • واکنش کنعانی به گزارش گزارشگر سازمان ملل در خصوص نسل‌کشی در غزه
  • اولین جلسه کمیته ترافیکی روز جهانی قدس برگزار شد/ مسیر‌های خدمات دهی اتوبوس و‌تاکسی و مترو مشخص گردید 
  • قضاوت داور چهارمحالی در مسابقات تنیس روی میز کشور
  • در یک قدمی جنگ جهانی سوم
  • لیست سلسائو برای جام جهانی بدون ستاره‌های بارسلونا
  • قهرمان اروپا جدایی ستاره ایرانی‌اش را اعلام کرد
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در مسابقات تنیس روی میز کشور