Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان خبر از برگزاری ملاقات مردمی مسئولان قضایی این استان و رسیدگی به خواسته‌های حقوقی و قضایی بیش از ۷۳ نفر داد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، حجت الاسلام والمسلمین مهدی قاسمی وناجمی، سرپرست معاونت فرهنگی دادگستری گلستان گفت: سه شنبه‌ این هفته ۷۳ نفر با مسئولان قضایی استان دیدار و خواسته‌های حقوقی و قضایی خود را مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، افراد برای طرح خواسته‌های حقوقی و قضایی خود در روز‌های ملاقات مردمی به وقت قبلی نیاز ندارند.
وی افزود: مسئولان قضایی استان گلستان در این دیدار‌ها پس از بررسی درخواست ها، دستورات لازم را برای پیگیری صادر کردند.
به گفته قاسمی وناجمی، اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، رسیدگی مجدد به پرونده‌هایی که رای آن‌ها قطعی شده است، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط برای زندانیان، اعلام شکایت در حوزه‌ی حقوق شهروندی و درخواست تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها بیشترین خواسته‌های مردم در دیدار‌های روز سه شنبه است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری قضایی گلستان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در ادامه برنامه‌های سفر رسمی رئیس جمهور و هیئت عالی‌رتبه سیاسی و اقتصادی جمهوری اسلامی ایران به پاکستان، مقامات دو کشور پس از برگزاری نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه، در حضور آقای رئیسی و شهباز شریف، اسناد همکاری در بخش‌های مختلف تجارت، علم و فناوری، کشاورزی، بهداشت، فرهنگ و موضوعات حقوقی و قضایی را به امضا رساندند.

«ایجاد مناطق آزاد تجاری در گذرگاه‌های مرزی مشترک»، «همکاری در بخش سینما و رسانه»، «همکاری در بخش بهداشت دامی»، «همکاری‌های امنیتی»، «همکاری در بخش تعاون و رفاه اجتماعی»، «همکاری در بخش استاندارد» و «همکاری در بخش حقوقی و معاضدت قضایی در امور مدنی و تجاری» از مهم‌ترین اسناد همکاری میان دو کشور بود که از طرف وزرای راه و شهرسازی، دادگستری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، جهاد کشاورزی و رؤسای سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و استاندارد با همتایان پاکستانی به امضا رسید.

دیگر خبرها

  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • نماینده مجلس: از فراجا برای اجرای طرح نور حمایت می‌کنیم
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • مسوولان قضایی ملارد با برپایی میز خدمت پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان