Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد عزیزی با تأکید بر اینکه وضعیت فعلی بازار خودرو به هیچ عنوان پذیرفته نیست، گفت: اگر در خصوص ساماندهی قیمت خودرو در بازار نیاز به قانون است، بدون شک مجلس ورود خواهد کرد.

پس از نوسانات پی در پی چند روز اخیر در بازار خودرو، محمد عزیزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، گفت: وظیفه مجلس تصویب قوانین و نظارت بر اجرای صحیح و درست قانون است، بنابراین این وزارت صنعت است که باید پاسخگوی گرانی شدید خودرو در بازار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ابهر و خرمدره در مجلس دهم شورای اسلامی تصریح کرد: اگر درخصوص ساماندهی قیمت خودرو در بازار نیاز به قانون است، بدون شک مجلس ورود خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: علاقه مندی دلالان به افزایش قیمت خودرو / فعلا خودرو نخرید

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: وزیر صنعت، معاون وزیر و مدیران عامل دو غول بزرگ خودروسازی باید در خصوص گرانی افسارگسیخته خودرو در بازار به ملت پاسخ دهند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر اینکه وضعیت فعلی بازار خودرو به هیچ عنوان پذیرفته نیست، گفت: وزیر صنعت با اختیارات کامل در حال انجام کار‌های خود است، به‌طوری که مدیران خودروسازی خود را هم جابه‌جا می‌کند، رسانه‌ها باید عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت را زیر سوال برند و وزیر هم باید در این رابطه به مردم پاسخ دهد وگرنه دیگر وزیر نیست.

منبع: تجارت نیوز

انتهای پیام/

ورود احتمالی مجلس به موضوع تغییر قیمت خودرو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو اخبار اقتصادی اخبار مجلس نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!

گروه اقتصاد و درآمد: خودروهای تصادفی به خصوص چپی قیمت های عجیب و غریبی در بازار آزاد دارند. با توجه به این که قیمت خودرو به ویژه داخلی‌ ها بسیار بالا رفته دیگر انتظار قیمت های پایین برای مدل‌ های چپی را نباید داشت. به عنوان مثال یک دنا چپی مدل ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش جماران، براساس گزارش سایت روزگار خودرو، پراید چپی مدل ۸۴ با ۱۷۰ هزار کیلومتر کارکرد به قیمت ۶۸ میلیون تومان آگهی شده است. پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل سال ۹۶ چپی هم با قیمت ۲۸۰ میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد.

     

دیگر خبرها

  • خودروسازان از قیمت گذاری دستوری معاف می شوند؟
  • ورود شیائومی به بازار پررقابت خودرو
  • لاشه این خودرو ۳۰۰ میلیون تومان قیمت خورد/ قیمت عجیب پراید تصادفی را ببینید
  • احتمال تغییر دستمزد ۱۴۰۳ کارگران جدی شد؛ حقوق کارگران چه عددی است؟
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه ای و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • حکایت معنادار افزایش قیمت کارخانه و ناترازی در بازار ۱۴۰۲ خودرو
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • ایجاد فضای رقابتی و تنظیم‌گری در صنعت خودرو با تسهیل در واردات