Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زرندی در ابتدای نشست خبری با شفر، ضمن قرائت خبری که سایت فدراسیون فوتبال منتشر کرده بود و صدور مجوز بازی پاتوسی را قانونی دانست اعلام کرد: فدراسیون فوتبال رسما اعلام کرد که ماده 8.1.2 از پیوست 3 آئین نامه وضعیت نقل و انتقالات بازیکنان صراحتا اعلام می نماید:

در دیرترین حالت ممکن، ITCباید توسط فدراسیون جدید در TMS و در آخرین روز از پنجره نقل و انتقالاتی فدراسیون جدید درخواست گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه درخواست ITC توسط فدراسیون فوتبال ایران در ساعت 23:21 روز شنبه مورخ 13/11/1397 (آخرین روز نقل و انتقالات میان فصل) ثبت شده ، سایر مراحل باقیمانده از روند کار ITC شامل صدور توسط فدراسیون فوتبال آفریقای جنوبی و وصول توسط فدراسیون فوتبال ایران در چارچوب قوانین و مقررات سازمان لیگ و بر اساس نتایج حاصل از استعلام های دریافتی و با توجه به تاییدیه های دریافتی از فیفا انجام شد.

وی ادامه داد: بر خلاف صحبت های آقای تارتار با توجه به اطلاعیه فدراسیون فوتبال صحبت های شب گذشته تلویزیونی درست نیست و فدراسیون فوتبال به عنوان بالاترین مرجع تصمیم گیری، اعلام کرده این روند قانونی است و به همین دلیل صحبت های برنامه نود نادرست بوده و صحبت های آقای تارتار نیز فرافکنی است و صحت ندارد. بهتر است به قانون و تصمیمات فدراسیون احترام بگذاریم و سعی نکنیم با مطرح کردن این صحبت ها، مسیر بازی را به حاشیه ببریم. صحبت ها باید فنی باشد و همانگونه که قانون می گوید، نشست خبری باید مربوط به مسائل فنی باشد. صحبت های آقای تارتار خارج از مسائل فنی نادرست است و ارتباطی به بازی ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بازی فوتبال فوتبال ایران آفریقای جنوبی ایران قوانین و مقررات فیفا قانون استقلال تاتار پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، یان فنت شیپ تایید کرد که در پایان فصل سمت سرمربی‌گری آژاکس را رها خواهد کرد، اما در حال حاضر در حال مذاکره برای قبول نقش دیگری در این باشگاه است.

فنت شیپ امروز در صحبت با رسانه‌های هلندی گفت: «من می‌خواهم در آینده کمک کنم اما با نقشی متفاوت. مربی‌گری را تا پایان فصل ادامه می‌دهم و سپس فرد دیگری جایگزین من خواهد شد.

با نمایندگان باشگاه صحبت می‌کنم. من در باشگاه می‌مانم اما باید در مورد نقش و مسئولیتم در فصل بعد با آنها مذاکره کنم. باید بفهمم نقش من در فصل آینده چیست.

من یک همکاری چندساله را در نظر دارم. این آرزوی من و آژاکس است. باید دید چه نقشی به من خواهد رسید. در هر حال کاملا آماده‌ام تا در هر پستی به این باشگاه خدمت کنم.»

آژاکس یک فصل بسیار کابوس‌واری را سپری کرده است. آنها در حال حاضر در هفت بازی اخیر فقط یک برد کسب کرده‌اند و در رتبه پنجم قرار دارند. این بدترین نتیجه و عملکرد آنها از فصل ۲۰۰۰-۱۹۹۹ است.

قبل از شروع فصل جدید، آژاکس نیاز به یک بازسازی بزرگ دارد و اکنون مهم‌ترین سوال در فوتبال هلند این است که چه کسی مسئولیت ساخت آژاکس را برعهده خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • دفاع فدراسیون فوتبال از قلعه‌نویی پس از جریمه سنگین
  • اظهارات فتل درباره جایگزینی احتمالی با همیلتون
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • رسمی: سرمربی آژاکس در پایان فصل تغییر می‌کند
  • شوک سال جدید به استقلال، زود خنثی شد!
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • راز کمک ۱۳ میلیاردی فدراسیون به استقلال فاش شد
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!