Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، سرپرست دانشکده بهداشت بیان کرد : مهم ترین هدف دانشکده بهداشت پرورش نیروی انسانی توانمند و متعهد در رشته های بهداشتی است تا در ارتقاء سلامت جامعه نقش موثرتری را ایفا نمایند.

دکتر « حمید رضا محدث حکاک »افزود : تربیت افرادی که بتوانند در جهت شناسایی، بررسی، تهیه گزارش، نظارت، ارزیابی و کنترل مسائل و مشکلات بهداشت محیط ، بهداشت عمومی ، بهداشت حرفه ای و تغذیه و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مرتبط براساس دستورالعمل‌های موجود اقدام نمایند ، اهمیت ویژه ای دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد : این دانشکده ضمن رعایت ارزش های انسانی به عنوان یک عنصر پویا، از مشارکت اعضاء هیئت علمی، کارکنان، دانشجویان و آحاد جامعه در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی ها همواره استقبال نموده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تغذیه جامعه سلامت مشکلات نیروی انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، هادی بیگی‌نژاد نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه بهار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده با وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان شهرستان ملایر پیگیری‌های فراوانی انجام شد.

وی با اشاره به دیدار با دکتر عین‌اللهی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: در این دیدار مسائل و مطالبات حوزه بهداشت و درمان شهرستان ملایر پیگیری و مطالبه شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی افزود: مهم‌ترین موضوع این دیدار صدور مجوزهای مربوط به دانشکده علوم پزشکی شهرستان ملایر بود.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در راستای دانشکده علوم پزشکی ملایر عنوان کرد: مقدمات ایجاد این دانشکده اعم از رشته و ساختمان و تجهیزات و… سال گذشته انجام و نهایی شده بود.

هادی بیگی‌نژاد گفت: در این دیدار گزارشی از روند طی شده در مسیر تأسیس دانشکده علوم پزشکی شهرستان ملایر عنوان و وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد که صدور مجوز نهایی تأسیس این دانشکده در شورای گسترش تسریع داده می‌شود.

وی بیان کرد: امید است با پیگیری‌های انجام شده در آینده‌ای نزدیک شاهد افتتاح این نهاد علمی و راهبردی در شهرستان ملایر باشیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی ملایر می‌تواند در ارتقا و رشد مسائل پزشکی شهرستان بسیار مؤثر باشد.

بیگی‌نژاد با اشاره به مطالبات مردمی جذب پزشکان متخصص و فوق‌تخصص در شهرستان عنوان کرد: با افتتاح دانشکده علوم پزشکی این مطالبات مردمی محقق می‌یابد.

خبرنگار: محمد حسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227334 برچسب‌ها وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجلس شورای اسلامی

دیگر خبرها

  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • ایجاد اشتغال برای دانش‌آموختگان دانشگاهی زنجان
  • اصلاح نظام ارزشیابی درس تربیت بدنی/ ایجاد تیم‌های امدادی ماهر در مدارس
  • توجه ویژه به منابع انسانی و توانمند سازی کارکنان از مهمترین برنامه‌های سال جاری خواهد بود
  • افزایش۵۰ درصدی فضاهای ورزشی آموزش و پرورش
  • اجرایی شدن طرح ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • اشتغال ۲ هزار دانشجو در دانشکده تعلیم و تربیت دانشگاه آزاد اهواز / فارغ‌التحصیلان در مدارس سما جذب می‌شوند
  • ارسال پستی دانشنامه دانش‌آموختگان علمی کاربردی
  • هفته سلامت فرصتی بری معرفی خدمات سلامت
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است