Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-23@06:24:59 GMT

سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در گردشگری تهران

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۰۹۷۱۶

ساعت24-معاون برنامه ریزی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در قالب 62 پروژه گردشگری تهران از ابتدای سال 97 تا کنون خبر داد. این خبر ارزش سرمایه گذاری 1000 میلیارد تومانی در تهران را مشخص خواهد کرد.

 علیرضا جعفری در جلسه بررسی پروژه های افتتاح و کلنگ زنی شهر تهران در تشریح پروژه های سازمان میراث فرهنگی در سطح استان تهران از ابتدای سال 1397 گفت: از ابتدای سال 97 تا کنون 62 پروژه با سرمایه گذاری بالغ بر 998.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح شده که در راستای این سرمایه گذاری ها در گردشگری تهران، ظرفیت صندلی های پذیرایی مسافر در استان تهران به 3182 صندلی افزوده شده، در همین راستا 1513 اشتغال مستقیم ایجاد شده، 816 تخت هتلی به مجموع 32 هزار و 760 تخت موجود در استان تهران افزوده شده است. همچنین 354 اتاق هتلی نیز در راستای اجرای این پروژه ها در استان تهران افزوده شده است. وی ادامه داد: از رقم 998.5 میلیارد تومان سرمایه گذاری که در قالب 62 پروژه از ابتدای امسال انجام شده 21 پروژه در هفته دولت به بهره برداری رسیده و 41 پروژه از هفته دولت تا به امروز افتتاح خواهد شد که 41 پروژه ای که از هفته دولت تا به امروز افتتاح خواهد شد، رقمی معادل 738 میلیارد و 200 میلیون تومان را در بر می گیرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نادر سحرخیز رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر با بیان اینکه ظرفیت‌های نهفته در بهره‌برداری از آبگرم‌های معدنی می‌تواند اقتصاد گردشگری شهرستان را متحول کند، گفت: در تلاش هستیم با جذب سرمایه‌گذار در سال ۱۴۰۳ در این حوزه علاوه بر جذب توریست از منابع خدادادی حداکثر استفاده را داشته باشیم.

او افزود: در حال حاضر ۲ پروژه توسعه و مرمت آبگرم‌های شهرستان در دست اقدام است و امید داریم در سال جدید نیز حداقل ۲ پروژه دیگر به برنامه توسعه‌ای این شهرستان اضافه شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر، آبگرم‌های هتل تاریخی رامسر را یکی از مهمترین پروژه‌های گردشگری سلامت شهرستان رامسر یاد کرد و افزود: یکی دیگر از پروژه‌های آبگرم طبی رامسر نیز که در حال احیای مجدد است باز هم در نزدیکی هتل رامسر قرار دارد که در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

سحرخیز همچنین ادامه داد: در این شهرستان بیش از ۵۰ چشمه آب معدنی دیگر نیز موجود است تلاش خواهیم کرد با شناسایی و استعداد یابی و تهیه طرح و جذب سرمایه‌گذار این منبع مهم طبیعی و طبی را به ثروت تبدیل کنیم.

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • افتتاح ۴ پروژه در بافت و تحول در اشتغال منطقه توسط گروه مالی گردشگری
  • فعالیت شبانه‌روزی در پروژه پارک آبی و آکواریوم
  • سرمایه گذاری ۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی سرمایه گذاران در منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • محدود بودن اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل
  • اعتبارات زیرساخت‌های گردشگری استان اردبیل محدود است
  • افتتاح باغ ایرانی فرصت جدید گردشگری در شیراز است
  • توسعه و مرمت آبگرم‌های رامسر با جذب سرمایه گذار
  • اجرای ۸۷ پروژه گردشگری در استان اردبیل