Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اینکه "کوین کنستانت" دچار مشکل قلبی است، اظهار کرد: کنستانت بیمار است و به این بازیکن مهلت ۲ هفته‌ای دادیم که مراحل درمانی اش را سپری کند و اگر در این مدت وضعیتش بهتر نشد قراردادش را فسخ می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره اینکه فسخ قرارداد با کنستانت به ضرر باشگاه تراکتورسازی تمام می‌شود، گفت: در مفاد قرارداد بازیکنان همه مسائل حقوقی را رعایت کردیم و ضوابط مربوط به فسخ قرارداد بازیکنان مشخص شده است. در صورتی که قرارداد کنستانت فسخ شود فقط تعهدات مالی تا زمان حضورش در تیم را پرداخت می‌کنیم و مابقی مبلغ قراردادش را نمی‌پردازیم.

بهتاج درباره زمان بازگشت استوکس به تبریز گفت: استوکس برای دیدار با خانواده اش چند روز به مرخصی رفته است و طبق زمانی که تعیین کردیم باید به تبریز باز گردد. طبق برنامه ریزی صورت گرفته او روز جمعه به تبریز باز می‌گردد.

وضعیت اروین تا پایان هفته مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره وضعیت اروین تصریح کرد: همانطور که بار‌ها اعلام کردم وضعیت این بازیکن تا آخر هفته مشخص می‌شود.

او درباره وضعیت پاداش‌ بازیکنان بیان کرد: ما تاکنون به تعهدات مالی خود عمل کردیم. پاداش پیروزی‌ها را چند روز قبل از بازی بعدی پرداخت می‌کنیم و پاداش برد برابر استقلال هم دادیم تا بازیکنان با روحیه بالا به مصاف سایپا بروند.

بیشتر بخوانید: 

 قرارداد کنستانت با تراکتورسازی به حالت تعلیق درآمد

ستاره آث میلان در اردوی ترکیه به تراکتورسازی می‌پیوندد

کارت بازی بازیکن خارجی تراکتورسازی صادر شد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه تراکتورسازی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس بعد از انتخاب اوسمار ویرا به‌عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی از علمکرد این مربی برزیلی رضایت دارد و رضا درویش مدیرعامل باشگاه، به دنبال تمدید قرارداد این مربی بوده و مذاکرات خود را با اوسمار آغاز کرده‌ است.

این در شرایطی‌ست که در پایان این فصل از رقابت‌های لیگ، قرارداد چند تن از بازیکنان که مهره‌های کلیدی این تیم نیز محسوب می‌شوند به اتمام خواهد رسید. تمدید قرارداد با این بازیکنان یکی از مهم‌ترین و چالش‌های مدیریت باشگاه خواهد بود که تبدیل به دغدغه هواداران در این روزها نیز شده است.

مهدی ترابی، امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، سعیدصادقی، سروش رفیعی، مسعود ریگی، وحدت هنانوف، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر و علی نعمتی؛ ۱۱ بازیکنی هستند که قراردادشان با پرسپولیس در پایان فصل تمام خواهد شد و باشگاه برای حفظ بازیکنان خود هر چه سریعتر باید اقدام کند.

با این حال، اولویت نخست باشگاه پرسپولیس تمدید قراداد اوسمار است و بعد از توافق با این مربی و تمدید قرارداد وی، باشگاه با توجه به درخواست ویرا در خصوص تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین جذب بازیکنان مورد نظر او اقدام خواهد کرد. بدین ترتیب باشگاه ابتدا قصد دارد تا با اوسمار برای تمدید قرارداد به جمع‌بندی برسد و بعد از آن به سراغ تمدید قرارداد بازیکنان برود. هرچند گفته می‌شود این مربی برزیلی خواستار حفظ تمامی بازیکنان است.

کد خبر 846716 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران اوسمار ویرا باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تاکید مدیر اینتر: قرارداد اینزاگی تمدید می‌شود
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • تئو هرناندز و مایک منیان برای میلان غیرقابل فروش نیستند
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!
  • سقف قرارداد فوتبال زنان در ایران یک میلیارد تومان است
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی + فیلم
  • بازگشت آزمون به جاده گلزنی
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو