Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر علیرضا حسینی با بیان اینکه این نمایشگاه با اهداف بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم و سازمان های مرتبط برگزار می‌شود گفت: میزبانی نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی در گستره دانشگاه‌های استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، مازندران، گیلان، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل است که به دانشگاه کوثر واگذار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ پوشش ایرانی ادامه داد: نمایشگاه سراسری مد، لباس و صنایع دستی در دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم برای ایجاد زمینه‌های ترویج فرهنگ پوشش ایرانی، اسلامی و الگو سازی در بحث مد و لباس در حوزه‌های زندگی اجتماعی دانشجویان، ایجاد زمینه‌های ورود دانشجویان دختر به فضای کسب و کار در حوزه مد، لباس و صنایع دستی برگزار خواهد شد.

دکتر حسینی ادامه داد: این نمایشگاه با معطوف نمودن اذهان بانوان به داشته‌های ملی و هویت بخش، از قبیل طرح‌های سنتی طرح‌های ایرانی و اسلامی در زمینه پوشش دانشجویان دختر برپا خواهد شد.

وی گفت: از دیگر اهداف نمایشگاه مد، لباس و صنایع دستی ارتقا توانایی‌ها و مهارت‌های دانشجویان دختر در زمینه طراحی مد و لباس متناسب با فرهنگ و سنت ایرانی و اسلامی  است.

رئیس دانشگاه کوثر گفت: آثار و تولیدات ارایه شده توسط دانشجویان دختر می‌تواند شامل صنایع دستی فلزی، سفالی، سنگی، شیشه‌ای ، نگارگری، گبه و پارچه‌ای و همچنین طرح‌های ترمه دوزی ، سنگ دوزی، پولک دوزی و گلدوزی روی لباس باشد.

گفتنی است این نمایشگاه از تاریخ۱۱ الی ۱۵ اسفند ماه سال ۱۳۹۷ در استان خراسان شمالی دانشگاه کوثر برگزار می‌گردد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی صنایع دستی فرهنگی و اجتماعی مد وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در فروشگاه لباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیرازگفت: ️دختر ۱۱ ساله به همراه مادر ۴۰ ساله‌اش برای خرید لباس به یک منزل (مزون خانگی) می‌روند و پس از پرو کردن لباس، مورد تمسخر از سوی فروشندگان (زن ۲۶ ساله به همراه مادر ۵۰ ساله‌اش) قرار می‌گیرند که پس از مشاجره با آنها درگیر می‌شوند.
دختر ۱۱ ساله پس از برداشتن سلاح سرد از آشپزخانه، فروشنده ۵۰ ساله را به قتل می‌رساند.
در ادامه درگیری، خانم مشتری ۴۰ ساله (مادر قاتل) نیز با سلاح سرد، دختر مقتول را مجروح می‌کند.
پلیس مخفیگاه قاتل و مادرش را شناسایی و در کمتر از ۶ ساعت آنان را در یکی از محله‌های شیراز بازداشت کرد.
مجروح به بیمارستان منتقل و در حال حاضر وضعیت جسمانی رضایت‌بخشی دارد.

دیگر خبرها

  • قتل زن میانسال به دست دختر ۱۱ ساله
  • یک کشته در فروشگاه لباس
  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • راه‌اندازی ۳۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در تاکستان
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • دختر ۱۱ ساله فروشنده مزون لباس را با چاقو کشت
  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • صنایع دستی روستای قلعه بالا
  • صدور ۵۱۴ مجوز سه گانه صنایع دستی در خراسان‌شمالی