Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- وزیر مشاور در امور اروپایی فرانسه خواستار اصلاحات در سازمان امنیت و همکاری اروپا(OSCE) شد و گفت: این اصلاحات باید بودجه عادلانه برای این سازمان و مالکیت فعالیت های آن برای تمام دولت های عضو را تضمین کند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از وزارت خارجه فرانسه، «ژان باپتیست لوموین»(Jean-Baptiste Lemoyne ) روز گذشته طی دیدار با «لوکاس پاریزک» معاون وزیر امور خارجه اسلواکی گفت: تعهد ما به سازمان امنیت و همکاری اروپا به عنوان ابزار ضروری چند جانبه در خدمت امنیت اروپا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد که اصلاح مقیاس های ارزیابی سازمان امنیت و همکاری اروپا که ریاست دوره ای آن با اسلواکی است، برای اعتبار این سازمان ضروری است.
به گزارش ایرنا، سازمان امنیت و همکاری اروپا، بزرگترین سازمان بین ‌المللی حول مسائل امنیتی است که فعالیت ‌های آن شامل کنترل اسلحه، حقوق بشر، آزادی مطبوعات و انتخابات آزاد و منصفانه می شود.
شکل گیری سازمان امنیت و همکاری اروپا با برگزاری کنفرانسی در سال 1970 با عنوان «امنیت و همکاری در اروپا»، برای بحث میان شرق و غرب آغاز شد. این کنفرانس در سال 1994 میلادی در نشست بوداپست به «سازمان امنیت و همکاری اروپا» تغییر نام داد.
با آن که این سازمان اروپایی است اما شماری از کشورهای حوزه مدیترانه، آمریکا و آسیا هم عضویت این سازمان را دارند.
اسلواکی در زمان حاضر ریاست دوره ای گروه کشورهای ویشه گراد (چک، اسلواکی، لهستان و مجارستان) و همچنین ریاست دوره ای سازمان امنیت و همکاری اروپا (OSCE) و ریاست شورای وزیران سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD) را بر عهده دارد.
اروپام**6984**1485

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي اروپا فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۰۹۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)

 

تمامی مدل‌های خانواده "کیا سید" در کارخانه مدرن کیا موتورز اسلواکی تولید و در کارخانه ژیلینای این کشور مونتاژ می‌شوند.

به گزارش عصرایران به نقل از کانال یوتیوب فریم، فرآیند طراحی کیا سید شامل اتود زدن، مدل سازی، طراحی و تولید کامپیوتری آن می‌شود.

یک مدل خاک رسی در مقیاس 1:1 برای ارائه جزئیات فیزیکی این خودرو ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد تا در مراحل بعدی، طراحی دیجیتالی دقیق‌تری برای  کاوش و آماده سازی اتومبیل‌ها فراهم شود.

کیا موتورز قصد دارد تا سال 2045، با برنامه‌ای به نام 3s به خنثی سازی تولید کربن در سیستم تولید خودروی خود بپردازد. این کمپانی روی تحرک پایدار، انرژی پایدار و کره پایدار هدفگذاری کرده است.

کیا موتورز برای کاهش مصرف آب مجموعه‌ای از اقدامات مانند جمع آوری آب باران و بازیافت آب در کارخانه خود را اجرا می‌کند.

کیا سید در کلاس خودروهای کامپکت قرار دارد و سیستم جعبه‌دندهٔ آن ۶ دنده دستی، ۶ دنده اتوماتیک و ۷ دنده دوکلاچه است.

جزئیات بیشتر از ساخت کیا سید در کارخانه اسلواکی را در تصاویر گزارش ببینید.

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات و ویژگی‌ نسل سوم خودروی متوسط کیا (+عکس) کیا "ایکس‌سید" 2020 معرفی شد (+عکس) کیا سیید؛ معرفی فیس لیفت جدید یکی از مهمترین محصولات کمپانی کره ای در بازار اروپا (+عکس)

دیگر خبرها

  • لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است
  • کیا سید؛ از طراحی تا ساخت در کارخانه اسلواکی (فیلم)
  • انفجار در کسری بودجه و بدهی عمومی فرانسه 
  • اعتبار فرانسه زیر اهرم فشار کسری بودجه بالا
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • تحولات اوکراین|زلنسکی دبیر شورای امنیت را هم برکنار کرد
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • بودجه 100 تا 130 میلیون یورویی میلان در تابستان 2024؛ علاقه روسونری به مارتین زوبیمندی
  • اتحادیه اروپا: قطعنامه‌های شورای امنیت لازم‌الاجرا هستند
  • گمانه زنی رسانه جبهه پایداری در باره انتصاب معاون اول محسنی اژه ای