Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی سیف، معاون توسعه اورژانس تهران در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به آغاز آموزش‌های اورژانس تهران در مساجد و مدارس تهران برای پیشگیری از حوادث چهارشنبه سوری تصریح کرد: برای چهارشنبه سوری امسال و پیشگیری از سوانحی که در این شب برای مردم به ویژه کودکان و نوجوانان پیش‌ می‌آید، با توجه به تجارب گذشته آموزش‌‎هایی را در مدارس و مساجد به صورت حضوری و در قالب‌های نمایشی، فیلم و آموزش مستقیم توسط پرسنل اورژانس آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیف با بیان اینکه آموزش ویژه پرسنل اورژانس برای آمادگی بیشتر در چهارشنبه سوری نیز در حال انجام است، گفت: یک آموزش عمومی برای مدیران ستاد استانداری نیز در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: سال گذشته ۷۴ مصدوم چشمی و بیش از ۳۰۰ نفر مصدوم سرپایی در پی حوادث شب چهارشنبه سوری روانه مراکز درمانی شدند، توصیه ما این است که افراد کمترین تماس با مواد محترقه داشته و از مکان‌هایی که این مواد نگهداری یا مورد استفاده قرار می‌گیرند، دور بمانند.
معاون اورژانس تهران همچنین در ادامه به نحوه آمادگی اورژانس در روز چهارشنبه سوری پرداخت و بیان کرد: بیش از ۱۲۰ مرکز استقرار در بیشتر میادین و چهارراه‌های سطح تهران در نظر گرفته شده است.
وی یادآور شد: همچنین ۳۰۰ آمبولانس، ۲۰۰ موتورلانس و ۴ اتوبوس آمبولانس برای این شب پیش‌بینی شده است هر دانشگاه علوم پزشکی نیز ۱۰ بیمارستان را به ما معرفی کرده است و مراکز درمانی تأمین اجتماعی نیز اعلام آمادگی کرده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اورژانس تهران مسجد مدرسه چهارشنبه سوری آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • صنایع و معادن رفسنجان به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند
  • خود مراقبتی و تغذیه صحیح عاملی موثر در پیشگیری از بیماری‌های قلبی
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • روایت بشار اسد از خروجی دیدارهای سوری‌ها با مقامات آمریکایی
  • آغاز اعزام حج عمره در خوزستان از چهارشنبه
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند!
  • آغاز ثبت‌نام ترم تابستان دوره‌های مرکز آموزش هنر جهاد دانشگاهی تهران
  • پیش‌بینی دو میلیون مرگ و میر در زلزله شدید تهران
  • در زلزله شدید تهران مرده‌ها خوشبختند؛ امکان اسکان ۵ میلیون زلزله زده وجود داد؟