Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-19@07:26:47 GMT

جاده کندوان جمعه یک طرفه می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۰۹۸

جاده کندوان جمعه یک طرفه می شود

پلیس راه نیروی انتظامی روز سه شنبه با اعلام برنامه محدودیت های ترافیکی پایان هفته در محورهای منتهی به مازندران، از یک طرفه شدن جاده کندوان در عصر جمعه هفته جاری خبر داد.

به گزارش پلیس راه کشور، اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای اصلی مازندران به پایتخت از ساعت 12 روز چهارشنبه شروع و تا 6 بامداد روز شنبه چهارم اسفند ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس و هراز ممنوع است.

** محور چالوس - کرج
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه سوم اسفند از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 الی 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.

** محور هراز
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است.
- تردد تمام کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 فردا (چهارشنبه) و همچنین از ساعت 8 الی 24 روزهای پنجشنبه و جمعه ( 2 و 3 اسفند ) از محور هراز ممنوع است.

** وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان ابری است. دمای هوای امروز این منطقه نیز صفر درجه سانتیگراد است.

همچنین هوای روز چهارشنبه این محور کوهستانی نیز ابری همراه با بارش برف و کاهش دما پیش بینی شده و دمای هوا نیز در این روز از منفی 5 تا 4 درجه سانتیگراد در نوسان است.

هوای روز پنجشنبه در این محور بارش برف بتدریج کاهش ابر است و دمای هوا نیز بین منفی 5 تا 5 درجه سانتیگراد پیش بینی شد.

همچنین هوای روز جمعه جاده کندوان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی شده است که دمای هوا در این روز از منفی 2 تا 7 درجه سانتیگراد در نوسان است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: جاده کندوان مازندران پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در راه های مازندران عادی و روان است

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس گزارش‌های دریافتی از سامانه‌های هوشمند وضعیت تردد در راه‌های استان از جمله کندوان، هراز، کندوان و سوادکوه عادی و روان گزارش شده است.

وی افزود: همچنین از نظر جوی نیز مداخله خاصی در راه‌های استان مشاهده نمی‌شود.

به گزارش مهر، محدودیت‌های ترافیکی از ظهر چهارشنبه در راه‌های مازندران اعمال شد و تا صبح شنبه ادامه دارد و محور کندوان عصر امروز در صورت داشتن بار ترافیکی و با نظر پلیس راه یکطرفه می‌شود.

کد خبر 6082301

دیگر خبرها

  • تردد در راه های مازندران عادی و روان است
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمال در آخرین روز فروردین
  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • اطلاعیه مسدودشدن چند محور کرمان
  • افزایش دمای هوای همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان