Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - يک مقام آگاه گفت: نماينده ولي فقيه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز به طور رسمي از سمت خود استعفا کرده است.

وي که خواست نامش در خبر ذکر نشود روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا اظهار کرد: آيت الله سيد «محمد علي موسوي جزايري» به علت مشکلات جسمي استعفاي خود را تقديم مقام معظم رهبري کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز خود نيز در خطبه هاي نماز جمعه 26 بهمن جاري اين شهر اعلام کرده بود ممکن است به دليل بيماري ديگر نتواند نماز جمعه اهواز را اقامه کند.
آيت الله موسوي جزايري بيشتر از 40 سال عهده دار نمايندگي ولي فقيه در استان خوزستان بود.
وي همچنين نماينده مردم خوزستان در خبرگان رهبري و داراي حوزه علميه در اهواز است که کار تدريس و تربيت طلاب را بر عهده دارد.
آيت الله موسوي جزايري در خطبه هاي نماز جمعه اهواز اعلام کرد که پس از کناره گيري از سمت نمايندگي ولي فقيه در استان خوزستان در کنار رهبري خواهد بود و اوامر معظم له را انجام خواهد داد.
6002
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت | دلیل استعفای او در سال گذشته
  • توصیه نماینده ولی فقیه به فرماندار کاشان
  • ارشاد مدیران در جلسه درس اخلاق
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی:بنگاه‌داری ‎بانکها آفت بزرگ بازارمسکن است