Web Analytics Made Easy - Statcounter

 امیر صادقی پناه، مدیر رسانه‌ای تیم پارس‌جنوبی جم به اظهارات مدیر رسانه‌ای استقلال پیرامون قانونی بودن صدور ITC پاتوسی، بازیکن خارجی این تیم و مواضعی که علیه سرمربی پارس جنوبی گرفته، واکنش نشان داد و گفت: صحبت‌های آقای تارتار در نشست خبری امروز اصلا به این معنا نبود که بی‌قانونی صورت گرفته و هیچ اتهامی را متوجه باشگاه استقلال نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان فقط گفتند که باید قانون اجرا شود و عدالت جاری باشد.

وی افزود: به هیچ وجه صحبتی مطرح نشد که حضور پاتوسی در استقلال غیرقانونی بوده اما با توجه به حرف و حدیث های پیش آمده آقای تارتار خواهان این شد فدراسیون و سازمان لیگ عدالت را در این مورد اجرا کنند.

مدیررسانه ای پارس جنوبی جم در ادامه بیان داشت: اینکه دوست خوبم محمد زرندی در استقلال به عنوان نماینده این باشگاه این صحبت‌ها را فرافکنی می‌داند، نشان می دهد که او مساله غیرقانونی بودن حضور بازیکن خارجی این تیم را به تیمش گرفته، در شرایطی که بحثی در این باره مطرح نشد.

صادقی پناه در پایان گفت: سابقه حضور پارس‌جنوبی جم در لیگ برتر هر چند شاید کوتاه باشد، اما نشان می دهد این باشگاه همواره به حریفان خود احترام گذاشته است. همین که آقای حاجیلو در جلسه هماهنگی امروز اعلام می‌کند استقلال در بین همه بازی هایی که در شهرستان ها میهمان بوده، بهترین میزبانی را از سوی پارس جنوبی دیده، بیانگر همین ماجراست و نشان می دهد ما به دنبال حاشیه نیستیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استقلال پارس جنوبی باشگاه استقلال قانون سازمان لیگ لیگ برتر بازی استقلال پارس جنوبی جم پاتوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرحِ نور"(عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه ای که جریان‌هایِ رسانه‌ایِ بَدخواهِ ملتِ ایران به دنبال اختلاف افکنی و  دوقطبی سازیِ جامعه با اجرایِ "طرحِ نور" بودند؛ مردمِ عزیز و نخبگانِ فهیم با اِدراکی قابلِ ستایش در کنارِ پلیسِ قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامتِ بانویِ ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر،  شناختِ بیشتری از  دلایلِ فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طیِ روزهای آینده چند پرونده مهم از باندهایِ تبهکارِ سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارتِ جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوعِ پیش گفته؛ گزارش‌هایِ میدانی و اخذِ نظراتِ مردمی در کنارِ حمایت‌هایِ روسای محترمِ جمهور و قوه قضائیه، صداوسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایرِ نهادهایِ مسئول نشان دهندهِ شناختِ مطلوب از نبض‌سنجیِ اجتماعیِ فراجا در اجرایِ "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهداتِ عینیِ روزانه در  شهرها نشان دهنده‌یِ حرکتِ مطلوبِ جامعه به سمت حفظِ حریم و حرمت‌ زنان و بانوانِ سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال  پرونده سازی برای موضوعاتِ هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم  که در نهایت "طرح نور" به سمتِ هوشمندسازی  پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی تر خواهد شد که نهادهایِ متولیِ کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

 در پایان قدردانِ کارکنانِ سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزشهای اجتماعی یاری می رسانند و انتظار داریم تا با همّتِ مسئولینِ محترم و انجام بموقع وظایف دستگاههای مسئول  روندِ هوشمندسازی نیز، پُرشتاب تر به سرانجامِ مطلوب و موردِ رضایتِ مردم برسد.

 

 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرای «طرح نور»
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه شماره ۴ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم
  • پژو پارس، ۱۵۰میلیون تومان گران شد/ وزیر صمت واکنش نشان داد
  • روانخواه: پارس جنوبی دیگر متعلق به تهران نیست!
  • روانخواه پیشنهاد استقلال را تایید کرد
  • بازی محتاطانه‌تر تیم‌ها در هفته ۲۴ لیگ برتر/ حضور تیم‌های جنوبی در پایین جدول جای تاسف دارد
  • واکنش حسین شریعتمداری به حمله اسرائیل: اینکه توپ میرزا آقاسی بود