Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اشپیگل، بیش از دو هزار عضو گروهک تروریستی منافقین در شرایطی دشوار و طاقت‌فرسا در یک اردوگاه در آلبانی زندگی می‌کنند. گزارش‌های منتشر شده توسط جداشدگان از این گروه، حاکی از موارد متعدد شکنجه جسمی و ترور روحی اعضای آن است.

بر اساس این گزارش، در جاده‌ای روستایی در شمال غربی آلبانی، گروهی از زنان و مردان در یک کمپ، سخت مشغول تلاش برای براندازی نظام ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها سه بار در هفته خود را برای بریدن گلو، شکستن دست، بیرون آوردن چشم با دست و اجرای «لبخند گلاسکو» تمرین می‌دهند. این آخری یعنی بریدن صورت قربانی از گوشه دهان تا پای گوش‌ها. این‌ها همه روایتی است که یکی از اعضای پیشین کمپ گروهک تروریستی منافقین تعریف کرده است. 

این اردوگاه که مساحت آن به اندازه ۵۰ زمین فوتبال است، ۳۵ دقیقه با شهر تیرانا فاصله دارد، اما مردمان ساکن آن در نوعی ماشین زمان گرفتار شده‌اند. اعضای پیشین این گروهک گزارش داده‌اند که اکثریت دو هزار عضو این اردوگاه اجازه دسترسی به تلفن همراه را ندارند. این در حالی است که اعضای هیات فرماندهی این اردوگاه، این اظهارات را رد می‌کنند.

ساکنان اردوگاه منافقین، حق داشتن تلفن همراه، ساعت و تقویم ندارند. نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی نیز در جریان بازدید از این اردوگاه این مساله را تایید کرده‌اند.

برخی گزارش‌ها نیز حاکی از گروگان گرفته شدن شماری از اعضای ناراضی در درون اردوگاه است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: گروهک تروریستی منافقین مجاهدین خلق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین

از تارنمای «فیز»، آوردن نمونه خاک و سنگ از مریخ به زمین در چند دهه گذشته در فهرست اقدامات در دست اقدام ناسا است، اما با افزایش هزینه‌ها تاریخ این کار نیز مدام به عقب افتاد. ناسا به تازگی در یک بازبینی مستقل هزینه کلی این برنامه را هشت تا ۱۱ میلیارد دلار برآورد کرد و تاریخ رسیدن (محموله) را نیز سال ۲۰۴۰ پیش بینی کرد که یک دهه دیرتر از تاریخ اعلام شده است.

بیل نلسون مدیر اداره کل ملی هوانوردی و فضا آمریکا (ناسا) در یک نشست خبری گفت: این تاریخ بسیار دیر و هزینه‌اش هم بسیار زیاد است. او از صنایع خصوصی و مراکز سازمان ناسا خواست که گزینه‌های دیگری برای تجدیدنظر در این پروژه ارائه دهند.

وی ادامه داد: ما می‌خواهیم که هر ایده جدید و تازه‌ای را به دست آوریم.

این در حالی است که مریخ نورد «استقامت» ناسا از زمان فرود بر مریخ در سال ۲۰۲۱ تاکنون ۲۴ نمونه جمع آوری کرده است و هدف این است که بیش از ۳۰ نمونه برای بررسی نشانه‌های احتمالی حیات باستانی در مریخ جمع کند.

ناسا می‌خواهد حداقل برخی از این نمونه‌ها را در دهه ۲۰۳۰ با هزینه‌ای کمتر از هفت میلیارد دلار به زمین منتقل کند. این مستلزم فضاپیمایی برای رفت و برگشت به مریخ است.

نیکی فاکس مسئول علمی ناسا هم در این نشست خبری از گمانه زنی درباره زمان انتقال این نمونه‌ها به زمین خودداری کرد و گفت: جزییات طرح پیشنهاداتی که ارائه می‌شود، ارائه می‌شود.

وی افزود: تاکنون فضاپیما از هیچ سیاره دیگری پرتاب نکرده‌ایم و این موجب می‌شود که بازگشت نمونه‌ها از مریخ کار پُر چالشی باشد.

نلسون نیز در این زمینه اظهار داشت: انتقال نمونه‌ها به ناسا کمک می‌کند تا تصمیم بگیرد که فضانوردان در دهه ۲۰۴۰ روی مریخ به کجا بروند. ناسا امیدوار است که ایده‌های مطرح شده در این زمینه را تا اواخر پاییز دریافت کند.

 آوردن نمونه مریخ، یکی از اهداف بلندمدت اصلی اکتشافات سیاره‌ای بین‌المللی در دو دهه گذشته بوده است. مریخ‌نورد «استقامت» (Perseverance) ناسا در حال جمع‌آوری نمونه‌های علمی قانع‌کننده است که دانشمندان را یاری می‌دهند تا تاریخ زمین‌شناسی مریخ و تکامل آب‌وهوای آن را درک کنند و برای اکتشافات انسانی آینده آماده شوند. آوردن نمونه‌های مریخ، به جستجوی ناسا برای یافتن نشانه‌هایی از حیات باستانی نیز کمک می‌کند.

منبع: ایرنا

tags # مریخ ، زمین ، ناسا سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • اهمیت بجا آوردن شکر خدا در جلد هفتم کتاب «طعم شیرین خدا»
  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • معرفی اعضای جدید انجمن تهیه کنندگان فیلم بلند مشهد
  • بازداشت ۱۰ مظنون داعشی دیگر در ترکیه
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • ناسا در پی راه سریع‌تر و ارزان‌تر برای انتقال نمونه‌های مریخ به زمین
  • گزارش ماندی نایت راو 15 آوریل؛ قهرمان جهان کمربندش را تحویل داد/ اخبار WWE
  • ادامه حملات هوایی به شمال اردوگاه النصیرات غزه
  • خداحافظی پاکو خمز با تراکتوری‌ها؛ گزارش تصویری