Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، پیروز حناچی طی احکامی اعضای جدید هیات مدیره سازمان ورزش را انتخاب کرد.

حناچی در حکم محمدعلی رستگار و امیرحسین منظمی آورده است با توجه به حسن سوابق،‌ تخصص،‌ تعهد و تجارب ارشمند جنابعالی و با استناد مفاد اسناسنامه سازمان ورزش شهرداری تهران به موجب این حکم به عنوان عضو هیات مدیره سازمان ورزش منصوب شدید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه حکم آمده است امید است با نگاه دقیق علمی و متکی بر روحیه خدمتگزاری در چارچوب قوانین و مقررات و اسناد بالادستی برنامه‌های خود را در شهرداری اجرا کنید.

انتهای پیام/

20 / 20 پیروز حناچی شهردار تهران اعضای جدید هیات مدیره سازمان ورزش شهرداری محمدعلی رستگار امیرحسین منظمی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: پیروز حناچی شهردار تهران امیرحسین منظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است. پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 6085483 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • انتصاب نمایندگان قوه قضاییه در شورای نظارت بر صداوسیما
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • انتصاب جدید در سازمان صدا و سیما
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست