Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@20:50:36 GMT

مهلت ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی تمدید شد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۲۴۵

مهلت ثبت‌نام متقاضیان جذب هیأت علمی تمدید شد

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم از تمدید مهلت شرکت در فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها تا ۵ اسفند ماه خبرداد.

محمدرضا رضوان طلب در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: ثبت‌نام متقاضیان عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها بر اساس بیستمین فراخوان نیمه‌متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی از روز ۱۵ بهمن ماه آغاز می‌شود و به مدت دو هفته ادامه داشت و قرار بود امروز ۳۰ بهمن ماه آخرین مهلت ثبت‌نام باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بر اساس تصمیمات اتخاذ شده این مهلت تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۵ اسفندماه تمدید شد.

وی تاکید کرد: بر اساس برنامه زمان‌بندی بیستمین فراخوان نیمه متمرکز جذب اعضای هیأت علمی (پیمانی و طرح سربازی) دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی کشور مربوط به فراخوان بهمن ۱۳۹۷، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی از ۱۹ دی ماه به مدت ۸ روز فرصت داشتند نیاز خود را برای جذب هیأت علمی جدید به وزارت علوم اعلام کنند.

رضوان طلب در ادامه خاطرنشان کرد: پس از اعلام نیاز دانشگاه‌ها به جذب هیأت علمی، مرکز نظارت و ارزیابی آموزش عالی از ۲۹ دی تا ۶ بهمن ماه به مدت ۷ روز فرصت داشتند تا اعلام نیاز و تخصیص ظرفیت دانشگاه‌ها را بررسی کنند و پس از این فرایند نیز دانشگاه‌ها مجدد تا ۱۴ بهمن یعنی به مدت ۷ روز فرصت داشتند ارزیابی مرکز نظارت را بررسی کرده و با درخواست خود تطبیق دهند.

رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم این مرکز از روز ۱۵ بهمن تا امروز ۳۰ بهمن را به عنوان مهلت اولیه فراخوان جذب را اعلام کرد و متقاضیان جذب در این زمان می‌توانستند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. اکنون نیز این زمان تا ۵ اسفند تمدید شده و دانشگاه‌ها تا ۲۰ خرداد ۹۸ فرصت دارند تا به درخواست‌ها رسیدگی کنند.

در نهایت پرونده‌های مربوط به فراخوان بهمن ماه ۹۷ از ۲۱ خرداد تا ۳۱ تیر در هیأت مرکزی جذب وزارت علوم بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اعضاي هيات علمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس

شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P سفارشی ELX براساس اولویت ثبت نام فراهم شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، براساس اطلاعیه ایران خودرو"با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار 1403، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU7P سفارشی ELX براساس اولویت ثیت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است."

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند. البته مراتب از طریق ارسال پیامک نیز به واجدین شرایط اولویت اطلاع رسانی شده است.

شرایط فروش:

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
  • فراخوان ایران خودرو برای ثبت نامی های سورن پلاس و پژوپارس
  • اعلام فراخوان بیست‌وششمین همایش کتاب سال حوزه
  • دانشگاه شاهد نیروی حفاظت فیزیکی جذب می‌کند
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی
  • نشست شورای مسکن دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند