Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور اندونزی به طور رسمی درخواست خود برای میزبانی از بازی‌های المپیک ۲۰۳۲ را به IOC داد. ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) اعلام کرد نامه درخواست رسمی اندونزی برای میزبانی از بازی‌های المپیک 2032 را دریافت کرده است. جیکو ویدودو، رئیس جمهور اندونزی در مراسم اختتامیه بازی‌های آسیایی 2018 گفته بود که این کشور پس از میزبانی موفق از بازی‌های آسیایی به دنبال میزبانی از بازی‌های المپیک 2032 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کره جنوبی و کره شمالی نیز به دنبال ارائه پیشنهاد میزبانی مشترک از بازی‌های المپیک 2032 هستند، این در حالی است که هند نیز نسبت به میزبانی از این تورنمنت ورزشی معتبر علاقه‌مند است.

استقبال توماس باخ از طرح میزبانی مشترک دو کره برای المپیک 2032

کمیته بین‌المللی المپیک تا پیش از سال 2025 میزبان بازی‌های المپیک 2032 را اعلام نخواهد کرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S1410,3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!

آفتاب‌‌نیوز :

یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم لیگ برتر را تیم‌های استقلال و شمس آذر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. دو تیمی که بازی زیبا و پرگلی را در بازی رفت به نمایش گذاشتند و در پایان به تقسیم امتیازات با نتیجه ۲ بر ۲ رضایت دادند.

شمس آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از ۱۳ سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی سال ۹۲ با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ ۲۹ مرداد ماه ۱۳۸۹ برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه ۳ بر ۰ به برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

گلزنان استقلال در آن بازی پژمان منتظری، میلاد میداوودی و فرهاد مجیدی بودند. جالب آنکه گل دوم استقلال توسط میداوودی روی یک ضربه کاشته استثنایی از راه دور به ثمر رسید تا هواداران استقلال ستاره شماره ۱۰ را با توجه به کپی‌برداری او از رونالدو پشت ضربات ایستگاهی با رونالدو مقایسه کنند. 

سومین گل آبی‌ها نیز روی یک حرکت انفرادی از فرهاد مجیدی آن روز‌ها آماده به ثمر رسید. ضمن آنکه هدایت پیکان در آن مقطع برعهده محمد احمدزاده بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۱ فروردین
  • مسابقات کاراته در بالاترین سطح و کیفیت در همدان برگزار شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۳۰ فروردین
  • سرمربی بوکس استرالیا به دلیل قلدری و آزار بوکسور‌ها محاکمه شد
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • میزبانی استقلال از قزوینی‌ها بعد از ۱۳ سال!
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • روسیه: به دنبال حق رقابت در المپیک هستیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۸ فروردین