Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@16:21:32 GMT

امام جمعه اهواز استعفا کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۳۰۷

دفتر آیت‌الله موسوی جزایری خبر استعفای وی از امامت جمعه شهر اهواز را تائید کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از تسنیم، آیت الله موسوی جزایری در خطبه نماز جمعه هفته گذشته با اشاره به بیماری خود به عدم امکان ادامه حضور ‌در این سمت اشاره کرد و گفت: غرضم این است اگر نتوانیم به‌عنوان امام جمعه باشیم که هیچ، اما تا جایی که بتوانم در خدمت شما‌ هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز برخی خبرگزاری‌ها تائید کردند وی از به دلیل کسالت و بیماری خود از جایگاه خود استعفا کرده است که مسئولان دفتر آیت الله موسوی جزایری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم این خبر را تائید کردند.

آیت الله جزایری از علمای مجاهد خوزستان است که بیش از 50 سال سابقه فعالیت‌های انقلابی دارد وی تاکید کرده است در هر جایگاهی باشد در خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم خوزستان خواهد بود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آیت الله موسوی جزایری نماز جمعه استعفا اهواز امام جماعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، فردا هفت اردیبهشت ماه، هفت میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) این شهر برپا می‌شود.

بر این اساس مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و مدیرکل تأمین اجتماعی استان در میز خدمت حضور خواهند داشت.

همچنین مدیرعامل جمعیت هلال آذربایجان‌غربی، شهردار منطقه 2 ارومیه، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و نیز مسئول بسیج کارگران پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردمی خواهند بود.

خطیب نماز جمعه فردا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • 7 میز خدمت در حاشیه نماز جمعه ارومیه برپا می‌شود
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • معارفه امام جمعه جدید شهر میانرود دزفول
  • مراسم معارفه امام جمعه بخش سردشت دزفول
  • اوقات شرعی اهواز، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است