Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-18@00:15:46 GMT

عکس/ پوشش جالب بازیکن مصدوم پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۳۳۱

عکس/ پوشش جالب بازیکن مصدوم پرسپولیس

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، محمد انصاری که برای تماشای دیدار پرسپولیس و پدیده از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی راهی ورزشگاه آزادی شده بود، به خاطر برودت هوا، مجبور به استفاده از پتو شد هر چند پتو هم نمی‌توانست مقابل این سرمای شدید هوا را بگیرد.

 

 

451

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بازیکن پرسپولیس محمد انصاری پدیده پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ

آفتاب‌‌نیوز :

لیگ برتر به روز‌های هیجانی و فوق‌العاده حساس خود رسیده و احتمالا در پایان فصل جام به یکی از دو تیم پرسپولیس یا استقلال خواهد رسید. لیگ برتر در اوج حساسیت است، ولی هرچه به پایان لیگ نزدیک می‌شویم، اخبار نقل و انتقالاتی هم از تیم‌های سرشناس فوتبال ایران شنیده می‌شود و فعالیت تیم‌ها برای بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده بیشتر می‌شود.

بعضی از تیم‌ها فعالیت خود را در نقل و انتقالات شروع کردند و مشغول برنامه‌ریزی برای تیم بستن هستند. حتی چند تیم لیگ برتری مذاکره مخفیانه‌ای با برخی ستاره‌های لیگ برتری انجام دادند تا بلافاصله بعد از اتمام لیگ، وارد مذاکره نهایی و عقد قرارداد با ستاره‌های مدنظر خود شوند. یکی از تیم‌هایی که طبیعتا در نقل و انتقالات به شدت مورد توجه است، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی است. این تیم هم ملی‌پوشان زیادی دارد و هم ستاره‌هایی در ترکیب خود دارد که هر کدام می‌توانند در تیم‌های دیگر ستاره باشند.

طی روز‌های اخیر بحث تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس به شدت مطرح شده و حتی واکنش مدیران باشگاه پرسپولیس را هم به همراه داشته است. پرسپولیسی‌ها تا این لحظه اقدامی برای تمدید قرارداد با ستاره‌های خود انجام ندادند و وضعیت چند ستاره مطرح این تیم برای سال آینده هنوز مشخص نیست. بیشتراز ۱۰ بازیکن پرسپولیس بعد از اتمام بازی‌های این فصل بازیکن آزاد خواهند شد و همان‌طور که قبلا هم نوشتیم، باشگاه پرسپولیس کار سختی برای نگه داشتن این ستاره‌ها خواهد داشت. چه بخواهیم و چه نخواهیم، در نقل و انتقالات پول حرف اول و آخر را می‌زند و یک بازیکن باکیفیت هرچقدر هم به پرسپولیس یا استقلال علاقه داشته باشد، به طور حتم اولویتش پول خواهد بود و وقتی با پیشنهادی چشمگیر از سایر تیم‌ها مواجه می‌شود، دچار وسوسه خواهد شد و قطعا به آن پیشنهاد فکر خواهد کرد.

در روز‌های گذشته اتفاقات عجیبی پیرامون پرسپولیس و در خصوص چند ستاره این تیم رخ داده است. یکی از تیم‌های پولدار لیگ برتری به طور همزمان روی چند ستاره پرسپولیس دست گذاشته و از تعلل باشگاه پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این نفرات می‌خواهد نهایت استفاده را بکند. این تیم پولدار لیگ برتری ۴ ستاره فیکس و تاثیرگذار پرسپولیس را با هم می‌خواهد و در این راه پول زیادی را هم خرج خواهد کرد. پیشنهاد اولیه به این بازیکنان آن‌قدر زیاد و وسوسه‌انگیز بود که مورد توجه این ستاره‌ها هم قرار گرفت. باشگاه مورد نظر می‌خواهد تیمی رویایی برای فصل آینده ببنند و تنها به قهرمانی در فصل بعد فکر می‌کند. در این راه این تیم اصلا محدودیت مالی ندارد و در اولین گام می‌خواهد به بهترین تیم سال‌های اخیر فوتبال ایران که قهرمانی‌های زیادی را کسب کرده، شبیخون بزند.

شبیخون تیم پولدار به پرسپولیس با پیشنهاد ۴۵ میلیاردی/ مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار

شنیده‌های ما در این زمینه نشان می‌دهد که فقط در یک مورد این تیم به یکی از ستاره‌های پرسپولیس که تاثیر زیادی هم در قهرمانی‌های سال‌های اخیر این تیم داشته، پیشنهادی ۴۵ میلیاردی برای یک فصل داده که واقعا وسوسه‌برانگیز است.

بازیکنان پرسپولیس طلب زیادی از این فصل و حتی سال قبل دارند و تا طلبشان را نگیرند حاضر نیستند برای تمدید قرارداد مذاکره کنند. مدیران پرسپولیس هم که این روز‌ها بیشتر درگیر واگذاری این باشگاه و گرفتن مجوز حرفه‌ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، با هیچ‌کدام از ستاره‌های خود برای تمدید قرارداد مذاکره نکردند. با توجه به پیشنهاد وسوسه‌انگیز آن تیم متمول، حالا کار مدیران پرسپولیس برای نکه داشتن این ستاره‌ها از قبل هم سخت‌تر شده است.

به طور حتم با توجه بودجه محدود پرسپولیس برای نقل و انتقالات، این باشگاه توانایی پرداخت چنین ارقام وحشتناکی را به ستاره‌های خود ندارد و از همین رو راضی کردن این ستاره‌های تاثیرگذار برای تمدید قرارداد بسیار سخت خواهد بود.

گفتنی است از بین ۴ بازیکنی که مورد توجه تیم پولدار لیگ برتری قرار گرفتند، ۳ نفر در پایان فصل بازیکن آزاد خواهند شد و نفر چهارم برای سال آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد. با توجه به برداشته شدن قانون بند فسخ قرارداد، این بازیکن به این راحتی نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود و برای ترک تیمش حتما باید رضایت مدیران باشگاه را جلب کند. اتفاقی که با توجه تاثیرگذاری زیاد این بازیکن در ترکیب پرسپولیس بعید است رخ دهد و ستاره مدنظر ما کار فوق‌العاده سختی برای جدایی از جمع سرخ‌پوشان خواهد داشت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تراکتور در کمین ستاره ملی‌پوش پرسپولیس/ وقت‌کشی ممنوع!
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • پرسپولیس همچنان با دو مصدوم از فیفادی مارچ
  • اوسمار برای تیمش جلسه گذاشت
  • (تصویر) عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس عجیب از محمد دانشگر
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی