Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@13:12:02 GMT

پاسخ فغانی به شایعات عجیب درباره خودش

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۳۷۵

پاسخ فغانی به شایعات عجیب درباره خودش

علیرضا فغانی، داور سرشناس بین‌المللی فوتبال ایران گفت: برای من مهم نیست که داور وسط باشم یا داور کنار دروازه؛ هر جایی بگویند، قضاوت می‌کنم.

به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا فغانی در واکنش به انتخابش به عنوان داور کنار دروازه (کمک داور اضافی) دیدار تیم‌های پدیده و سپیدرود در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: اگر برای قضاوت در مشهد، به عنوان داور دهم هم انتخاب شوم، با سَر به پابوس امام رضا (رع) می‌روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه، ما یک تیم هستیم و قبلا هم گفته‌ام به عنوان داور باید خودمان را در بهترین شرایط آرمانی و بدنی نگه داریم تا در هر جایگاهی که خواستند، بتوانیم بدون مشکل کار کنیم.

او افزود: در کلاس یک روزه هماهنگی داوران، قرار شد همان تعداد داوری که در کلاس شرکت کرده‌اند، در مسابقات به وظایف‌شان عمل کرده و به همدیگر کمک کنند. بنابراین، ممکن است یک روز داور وسط باشیم، یک مسابقه داور خط و یک روز کمک داور ویدیویی.

داور بین‌المللی فوتبال درخصوص اظهارات داود رفعتی رئیس دپارتمان داوری که گفته شده به کنایه اعلام کرده امیدوار است بیماری فغانی بهبود یابد، گفت: نمی‌دانم ایشان کنایه زده یا نه، اما اینگونه نیست. از زمانی که رفعتی که از دوستانم است، رئیس دپارتمان داوری شده، در هر پُستی که صلاح بداند، کارم را انجام می‌دهم تا کمکی کرده باشم. در مسابقات، مهم نیست داور کنار دروازه چه کسی باشد. ایرماتوف در جام ملت‌های آسیا با وجود اینکه فینال را قضاوت کرد، اما دو، سه دیدار نیز داور کنار دروازه بود. از ما به دلیل اینکه نمی‌توانستیم از برند نایک استفاده کنیم، استفاده نشد.

فغانی خاطرنشان کرد: هر ابلاغی به من بدهند و بگویند در لیگ دسته دوم قضاوت کن، این کار را می‌کنم، مگر اینکه مثل روز گذشته بیمار شوم و به لحاظ بدنی نتوانم قضاوت کنم، آن هم دیداری که 120 دقیقه برگزار شد و کار من نبود. به اشکان خورشیدی به خاطر قضاوتش در بازی پرسپولیس و پدیده تبریک می‌گویم، خورشیدی نشان داد که می‌توان روی او برای قضاوت در دربی 89 حساب باز کرد.خیلی از داوران، داور خط بوده‌اند، مثل اکبریان و کرمانشاهی که با آن سابقه داوری؛ یک روز هم ممکن است نوبت من باشد، اما ظاهرا برخی‌ دنبال قاتل بروسلی هستند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فغانی رفعتی داور اضافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی و رئال مادرید چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل در ورزشگاه اتحاد روبروی یکدیگر به میدان خواهند رفت. 

یوفا دقایقی پیش اعلام کرد که اورساتو که یکی از بهترین داوران حال حاضر فوتبال اروپا به حساب می‌آید قرار است قضاوت این بازی را برعهده داشته باشد و به نظر می‌رسد که هر دو تیم از این انتخاب یوفا راضی و خوشحال خواهند بود. 

شاگردان کارلو آنچلوتی خاطره بسیار خوبی از اورساتو خصوصا در دیدار برابر منچسترسیتی دارند. صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان فصل 22-2021 که با پیروزی معجزه‌آسا برابر سیتی در بازی برگشت و با دو گل رودریگو و بنزما در لحظات پایانی و وقت اضافه به دست آمد، با قضاوت همین داور ایتالیایی بود. 

بازی رفت این دو تیم با نتیجه 3-3 مساوی به پایان رسید تا حساسیت برای این بازی به اوج خودش برسد. هر دو تیم تلاش خواهند کرد تا با کسب پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شوند و یک قدم به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات نزدیک‌تر باشند.

دیگر خبرها

  • دوری عجیب داور مشهور از فوتبال ایران
  • داور زن تکواندو برای قضاوت در پارالمپیک به پاریس دعوت شد
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • قضاوت داور چهارمحال و بختیاری در لیگ دسته یک فوتبال کشور
  • رسمی: داور سرشناس برای بازی حساس سیتی-رئال
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • حیدری: وجود امثال منصوری برای داوری کشورمان غنیمت است/ کمیته داوران فغانی را فراری دادند
  • پاسخ استقلال به پرسپولیس: 6 گل آفساید زده اید، طلبکار هم هستید؟