Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@04:36:14 GMT

پیشکسوت داوری فوتبال ایران درگذشت

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۴۰۶

پیشکسوت داوری فوتبال ایران درگذشت

به گزارش الف به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مرحوم ابرنیرویی در سال ۱۳۲۰ در خیابان ملک بخش چهار اصفهان به دنیا آمد. 

او که علاقه و استعداد بسیاری به رشته های ورزشی هندبال و فوتبال داشت در رقابت های آموزشگاه های استان و کشور مقام کسب کرد و بواسطه اشتیاق زیاد به امر قضاوت و داوری مسابقات فوتبال از سال ۱۳۴۰ به همراه مرحوم ' یزدان پناه ' در رقابت های آموزشگاه ها و محلات اصفهان به عنوان کمک داور وارد دنیای قضاوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ابرنیرویی، سال ها در رقابتهای مختلف فوتبال کشور از جمله لیگ قدس، لیگ آزادگان و مسابقات قهرمانی کشور در رده های سنی مختلف و لیگ های استانی قضاوت کرد.

این داور همچنین در مسابقات فوتبال بازی های آسیایی ۱۹۷۴ که به میزبانی کشورمان در تهران برگزار شد، حضور داشت و در نهایت در سال ۱۳۷۸ از دنیای داوری فوتبال خداحافظی کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری

سازمان لیگ اعلام کرد داوران از این هفته در تمامی مسابقات لیگ برتر از هدست استفاده می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، 5 سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست‌های داوری در جهان فوتبال است امروز (سه‌شنبه) وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست‌ها خریداری شده و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود. طبق اعلام قبلی سری جدید هدست‌ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست‌و‌چهارم تمامی داوران در  مسابقات لیگ برتر از این سیستم‌های رادیویی استفاده کنند.

جریمه میلیاردی سازمان لیگ برای تیم‌هایی که بیانیه می‌دهند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • یکصد داور جهانی و آسیایی قضاوت مسابقات کاراته را برعهده دارند
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • بانوی داوری تکواندو ایران در پارالمپیک پاریس قضاوت می‌کند
  • برای اولین‌بار در تاریخ؛ داور تکواندوی ایرانی به پارالمپیک دعوت شد
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • گلایه داوران لیگ برتر درباره ابلاغ‌های دیرهنگام
  • برگزاری تمامی مسابقات لیگ برتر با هدست های جدید داوری
  • برگزاری تمام مسابقات لیگ برتر با هدست داوری
  • هدست‌های جدید داوری آماده استفاده در مسابقات لیگ برتر