Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی ۹ ماهه سال جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، برای رفع سوء تغذیه هزار کودک زیر پنج سال اقدام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید مومنی در گفت‌وگو با  شاخص، اظهار کرد: این نهاد براساس رسالت خویش تلاش می کند تا مانع از گسترش فقر در جامعه شده و با بهره مندی از ظرفیت های مختلف به ارتقای سطح زندگی مددجویان بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد، مشکلات مختلفی دارند، اما کمک به رفع برخی از این مشکلات ضروری تر و اولویت دارتر است تا موجب بروز عواقب بعدی نشود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: طی ۹ ماهه سال جاری با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین، برای رفع سوء تغذیه هزار کودک زیر پنج سال اقدام شده است که اغلب در مناطق روستایی و محروم ساکن هستند.

وی اعلام کرد: برای اجرای این طرح بیش از ۳۶۶ میلیون تومان هزینه شده است که در قالب سبد غذایی به این هزار کودک و مادران آنها ارائه شده است.

مومنی خاطرنشان کرد: علاوه بر این طرح در خصوص بهداشت خانواده های مددجو اقدامات مختلفی انجام شده که در این راستا برای منازل مددجویان فاقد سرویس بهداشتی و حمام، با همکاری بسیج سازندگی بهسازی لازم انجام شده و سرویس بهداشتی و حمام احداث شده است.

وی تأکید کرد: توجه به بهداشت مددجویان یکی از دغدغه هایی است به طور جدی دنبال می شود و در همین راستا موضوع توجه به درمان مددجویان نیز در اولویت قرار دارد از این رو خانواده های تحت حمایت از طریق پزشک خانواده و نظام ارجاع، ویزیت اولیه شده و در صورت لزوم به متخصص معرفی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: کمیته امداد استان قزوین در حال حاضر برای ارائه خدمات به مددجویان با ۱۲۰ بیمارستان، درمانگاه، آزمایشگاه تشخیص طبی، داروخانه، پزشک متخصص و پزشک عمومی قرارداد همکاری منعقد کرده است.

وی یادآورشد: تلاش کمیته امداد بر این است تا زمینه ای را فراهم کند که مددجویان بتوانند خدمات درمانی را شایسته تر از گذشته دریافت کنند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌اکبر نخعی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اصولی‌ترین روش فقر زدایی از طریق آموزش، مهارت‌آموزی، توانمند سازی محرومین و ایجاد اشتغال برای آنهاست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته‌امداد خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: برنامه کمیته امداد برای آموزش مددجویان شامل نیاز سنجی شغلی مناطق، استعداد سنجی مددجویان و مشاوره و هدایت شغلی آنها، برگزاری دوره‌های آموزش کار آفرینی و آموزش فنی و حرفه ای به منظور ارتقای مهارت فنی و … است.

به گفته نخعی در راستای تحقق این موضوع در مدت سال ۱۴۰۲ تا پایان فروردین‌ماه امسال ۳ هزار و ۵۲۱ نفر از افراد تحت حمایت این نهاد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را فرا گرفتند.

کد خبر 6087248

دیگر خبرها

  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی