Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از اعتماد مردم به سپاه و بسیج به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین سرمایه‌های این نهاد نام برد و گفت: باید این سرمایه عظیم را حفظ کنیم.

به گزارش ایسنا، سردار غلامحسین غیب‌پرور در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استمرار و بقاء انقلاب با حضور مردم در صحنه رقم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فرمانده ارشد نظامی با بیان اینکه ایران کشور غنی است افزود: اگر خودباوری‌مان را بیشتر کنیم هیچ دغدغه و مشکلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ۴۰ بسته جهیزیه به چهل زوج نیازمند در استان سمنان اهداء می‌شود افزود: این بسته‌های جهیزیه هیچ کدام از منابع دولتی و سپاه و بسیج نبوده است و با کمک مردم و خیرین تهیه شده است .

سردار غیب‌پرور با اشاره به اینکه اعتماد مردم سرمایه‌ای برای سپاه و بسیج است تصریح کرد: مردم استان سمنان شور و اشتیاق خاصی جهت خدمت به مردم دارند .

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تقدیر از تلاش گروه‌های جهادی برای خدمت به نیازمندان گفت: تمام تلاش‌های گروه‌های جهادی و سایر اقدامات عمرانی، پزشکی و ...در کشور برای خدمت‌رسانی به مردم است .

وی با بیان اینکه رمز استمرار انقلاب و بقاء حیات انقلاب در حضور مردم در صحنه‌ها است افزود: مسئولین باید بیش از پیش به فکر مردم باشند .

وی در ادامه با طرح این پرسش که راهپیمایی ۲۲ بهمن گذشته اگر بدون حضور مردم برگزار می‌شد چه چیزی رخ می‌داد؟ افزود: مردم پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی هستند و امروز نیز شاهدیم برای رفع مشکلات درصحنه حضور دارند .

سردار غیب‌پرور گفت: خوشبختانه در کشور ایران گروه‌های مردمی داوطلب زیادی برای خدمات‌رسانی به مردم اعلام آمادگی می‌کنند لذا باید از این ظرفیت عظیم در راستای حل مشکلات مردم بهره بگیریم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان بسيج مستضعفين غلامحسین غیب پرور منطقه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن

به مناسبت روز روانشناس و مشاور، آیین تجلیل از مشاوران در مرکز مشاوره خانواده مهر کرمان با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، سرهنگ مرادی زاده معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان و مشاوران برگزار شد.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم گفت: پیش از این مردم استان کرمان با مشاوره خیلی آشنا نبودند و اکنون چند سالی است که اندکی این مسئله در بین مردم جا افتاده است.

وی افزود: مشاوره فردی، یک فرآیند کمکی است که طی آن یک فرد متخصص در زمینه روانشناسی، به مراجعه‌کننده خود در حل مشکلات و چالش‌های زندگی‌اش در زمینه های شخصی، اجتماعی، تحصیلی، شغلی و غیره کمک می‌کند؛ ولی بخش از مردم نمی‌دانند و مشاوره را به موضوعات پزشکی و اختلالاتی که مدنظرشان است، ارتباط می دهند.

سردار نظری فرهنگ سازی درباره مراجعه به مشاوره را ضرورت جامعه مدرن امروز دانست و با اشاره به اهمیت نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقای بهداشت روانی جامعه، تصریح کرد: اینکه بتوانیم به افراد مشاوره بدهیم بسیار مهم است؛ چون بخشی از جنگ شناختی دشمن در مورد این اختلالات است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان داشت: دشمن در تلاش است تا بین نسل جوان و حتی نسل های بالاتر اعتماد به نفس را پایین بیاورد و ناامیدی را پمپاژ کند و با ضریب دادن به مشکلاتی که وجود دارد، این مشکلات را فردی کند و به فرد نسبت دهد.

وی با اعلام اینکه  مراکز مشاوره برای ایجاد اعتماد به نفس در نوجوانان و جوانان و اعتماد بخشی به افراد برای تعیین مسیر درست زندگی، ایجاد شده اند و جلوی بسیاری از اختلالات مخصوصا در خانواده‌ها را می گیرند، افزود: تجربه نشان داده مراجعه به مشاوره،سبب اعتماد بخشی به افراد و تعیین مسیر درست در زندگیشان می شود.

در پایان این مراسم از تعدادی از مشاوران تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تغییر اعتماد جامعه به اقشار مختلف
  • انقلاب اسلامی بر دنیا تاثیر گذاشته است
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست