Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که مسکو آماده همکاری با واشنگتن برای نابودی کامل تروریست‌هاست. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، میخائیل بوگدانف، معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: به عقیده من روند احیای روابط سوریه با اعراب ادامه دارد. برخی کشور‌ها گام‌های ملموسی را برداشته‌اند؛ از جمله آن‌ها از سرگیری فعالیت سفارت‌ها، گشایش سفارت‌خانه‌های بسته، افزایش سطح نمایندگی کنسولگری، سیاسی و دیپلماتیک در کشور‌های عربی و دمشق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی همچنین عنوان داشت: در حال حاضر مساله از سرگیری مشارکت سوریه در فعالیت‌های اتحادیه عرب مورد بررسی قرار دارد.

معاون وزیر خارجه روسیه بر ضرورت آزادسازی ادلب و همه مناطق سوریه از کنترل تروریسم تاکید کرد.

بوگدانف در ادامه گفت: تروریست‌های داعش به طور گسترده در لیبی متمرکز شده‌اند و در حال تقویت روابط خود با سازمان تروریستی "القاعده" هستند.

بنا بر گزارش روسیاالیوم، بوگدانف افزود: در لیبی به ویژه طرابلس فعالیت‌های گروه تروریستی داعش افزایش یافته و داعشی‌ها از فروپاشی دولت و تجزیه کشور سوء‌استفاده می‌کنند و در حال تقویت روابط خود با سازمان تروریستی "القاعده" هستند که در نزدیکی منطقه هلال نفتی و بندر نفتی در طول ساحل دریای مدیترانه، شرق این کشور و شهر درنه در جنوب مستقر هستند.

این مقام روس با بیان اینکه وضعیت در جنوب لیبی به دلیل نفوذ تندرو‌ها از چاد به مرز‌های لیبی پیچیده شده، هشدار داد که تروریست‌های داعش توانسته‌اند در شرایط مبهمی وارد افغانستان شوند.

این مقام وزات خارجه روسیه اعلام کرد که این انتقال مبهم تروریست‌های داعش کشور‌های سازمان پیمان امنیت جمعی را تهدید می‌کند.

وی ادامه داد: ورود تروریسم خاورمیانه به حریم کشور‌های مشترک‌المنافع از طریق خاک افغانستان تحت شرایط ابهام‌آلود خطرناک است به طوری که داعشی‌ها توانسته‌اند از طریق برخی کشور‌های همسایه وارد این کشور شوند.

بوگدانف گفت: استفاده از تروریست‌ها به منظور اهداف ژئوپلیتیک متوقف نمی‌شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا پیشتر از هم‌پیمانان اروپایی خواست تا به ۸۰۰ داعشی اروپایی اجازه بازگشت به کشورهایشان را بدهند.

برخی کشور‌های اروپایی با بازگشت شهروندانشان از ترس اشاعه افکار تروریستی و افراط‌گری یا اجرای حملات در کشورشان مخالفت می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوگدانف داعش در لیبی القاعده در لیبی اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ نفر در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش

در پی حمله تروریست‌ها به واحد گشت یگان تکاوری شهرستان خاش و خودروی یک خانواده، دو نفر به شهادت رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ شب گذشته واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، در محور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین یک خودرو دیگر که حامل اعضای یک خانواده، در مسیر خودرو یگان تکاوری در حال تردد بود نیز هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، متاسفانه، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: داعش بر یارگیری از تاجیک ها متمرکز شده است/ داعش برخلاف ادعاها نابود نشده است
  • دستگیری ۱۴۷ نفر در ترکیه به ظن همکاری با داعش
  • روسیه: اوکراین در حمله خونین به کنسرت مسکو نقش داشته است
  • اوکراین پشت حمله تروریستی به کروکوس است
  • آمادگی ایران برای تقویت روابط با امارات
  • آمادگی ایران برای تقویت همکاری‌ها با امارات
  • شهادت ۲ نفر در پی حمله تروریستی در شهرستان خاش
  • مسکو: چرا داعش فقط به دشمنان آمریکا حمله می‌کند؟
  • وحشت از حمله داعش به المپیک پاریس
  • ولادیمیر پوتین: اوکراین هم‌دست تروریست‌هاست | ما می‌خواهیم بدانیم که دستور را چه کسی داده است