Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@00:41:23 GMT

نهادینه سازی فرهنگ انفاق از اهداف جشن نیکوکاری است

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۴۹۴

نهادینه سازی فرهنگ انفاق از اهداف جشن نیکوکاری است

به گزارش خبرنگار مهر، سید نظام مرادی بعدازظهر سه شنبه در نشست ستاد احسان و نیکوکاری افزود: ترویج فرهنگ انفاق و نوع دوستی از اهداف تشکل پیشتازان است.

وی بیان داشت:  نیکوکاری واژه بزرگی است که وسعت مهربانی را در هر فرد، گسترش می دهد و جشن نیکوکاری فرصت مناسبی است برای کمک به هم نوع و گرفتن دست نیازمندی که می تواند باری از مشکلاتش را کم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی افزود: این جشن با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند در تامین مایحتاج تحصیلی و رفع فقر و محرومیت برگزار می شود.

وی تصریح کرد: یکی از محورها و بسترهای تربیت اجتماعی مبتنی بر آموزه های دینی و قرآنی، کمک به دانش آموزان نیازمند و محروم مدرسه است.

مرادی افزود: مشارکت دانش آموزان در ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری سبب کاهش آسیبهای اجتماعی و ایجاد همدلی و مودت در مشکلات و برهه های سخت می شود.

وی اجرای برنامه های فرهنگی هنری و تشکیل گارد استقبال به منظور استقبال از مهمانان شرکت کننده در برنامه توسط پیشتازان مدرسه را از مهمترین اقدامات سازمان دانش آموزی در مراسم نمادین جشن نیکوکاری عنوان کرد.

کد خبر 4546934

منبع: مهر

کلیدواژه: جشن نیکوکاری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل صاحبعلی اصغری در مراسم نواختن زنگ «زمین پاک» در مدارس شهرستان بیله‌سوار گفت: آشناکردن کودکان و نوجوانان با بایدها و نبایدهای زیست‌محیطی، یکی از مهم‌ترین اولویت‌هایی است که باید با جدیت پیگیری شود.
وی افزود: برای رهایی از معضل زباله، مدیریت و تفکیک زباله از مبدأ باید از خانه آغاز شود تا محیط‌زیست سالمی داشته باشیم.
فرماندار شهرستان بیله‌سوار با بیان اینکه بحران‌های زیست‌محیطی و تغییر اقلیم، بیشترین تأثیر را بر روی کودکان خواهد گذاشت، عنوان کرد: تخریب محیط‌زیست آینده کودکانمان را سرد و تاریک می‌کند و شاید راه بازگشت به شرایط مطلوب برای همیشه از بین برود.
وی تصریح کرد: استفاده‌نکردن از پلاستیک یکی از راه‌های نجات زمین از آلودگی زیست‌محیطی است که همه باید در این حرکت بزرگ سهیم باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی زنگ زمین پاک در مدارس بیله سوار

دیگر خبرها

  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • اجرای طرح آموزش ایمنی و ترافیک در مراغه
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان
  • اهداف تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی
  • اولین جشنواره ملی عکس نیکوکاری با هدف ترویج فرهنگ نیکوکاری
  • رسالت دانشجویان در راستای اجرای اهداف برنامه‌های زمین پاک
  • آموزش فرهنگ ترافیک به دانش آموزان روستایی در مراغه
  • لزوم تربیت دانش آموز آینده ساز مبتنی بر ساحت‌های سند تحول بنیادین
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • فراخوانی برای انسان دوستی عکاسانه