Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:50:59 GMT

سلیمی: می‌خواهیم تراکتوری ها آخر فصل خوشحال شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۲۸۱۰۵۱۷

سلیمی: می‌خواهیم تراکتوری ها آخر فصل خوشحال شوند

سلیمی می‌گوید هواداران تراکتور تمام رکورد ها را شکسته اند و درجه یک هستند.

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی این فصل مدافع میانی اصلی تیم تراکتور بوده و توانسته عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد. او در گفتگو با ورزش سه در خصوص پیروزی تراکتور مقابل استقلال خاطرنشان کرد: نه تنها من تمام بازیکنان از اهمیت این بازی اگاهی کامل داشتند و با بهترین فرم خودشان در بازی ظاهر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشحالم که ما هم توانستیم وظایفمان را انجام بدهیم و دروازه تیم را بسته نگه داریم و بتوانیم با یک نتیجه خوب 3 امتیاز را بگیریم.

 

وی در خصوص پیشرفت تراکتور نسبت به اول فصل هم وضعیت را تشریح کرد و گفت: فصل جدید که شروع شد بازیکنان زیادی از جاهای مختلف اضافه شدند و این نیاز دارد که درک متقابل داشته باشیم از هم دیگر و این زمان می‌برد. اما خداراشکر انقدر بازیکنان با تجربه و با کیفیت داریم که نگذاشتیم 1 سال 2 سال زمان ببرد و بعد از گذشت نیم فصل حتی بازی های آخر نیم فصل اول هم عملکردمان خیلی خوب بود.

 

مدافع سابق پارس جنوبی راجع به ژرژ لیکنز هم گفت: در مورد اقای لیکنز فقط میتوانیم بگوییم مربی با دانش و با سابقه ای هستند ارتباطشان با بازیکن ها فوق العاده است. خوشحالم که ایشان اینجا هستند و برای تیم وقت میگذارند. ایشان و کادر فنی به نظر من تمام مسائل را می‌بینند و با قدرت کار می‌کنند.

 

سلیمی به تفاوت های توشاک و لیکنز اشاره کرد و اظهار داشت: آقای توشاک مربی بسیار بزرگی بودند واقعا زحمات زیادی برای تیم کشیدند، اقای لیکنز به خاطر انرژی که دارند و آن را به بازیکنان انتقال می‌دهند خیلی تاثیر خوبی در تیم گذاشته اند. واقعا ما رابطه خیلی خوبی با هم داریم تمام بازیکنان کادر فنی کادر پزشکی و همه افرادی که در باشگاه هستند از حضور آقای لیکنز خوشحال شده اند.

 

 

او درباره کمبود دفاع میانی در تراکتور و فشار روی مدافعان فعلی هم توضیح داد: میتوانم راجع به مهدی زاده بگویم که بازیکن فوق العاده ای بود؛ هم از لحاظ اخلاقی هم از لحاظ فنی واقعا دوست داشتیم در تیم باشد. به غیر از من و آقای طیبی علی عبدالله زاده هم هست که قطعا یکی از بهترین دفاع های لیگ است و کیفیتش مشخص است. مهم نیست کدام یک از ما بازی می‌کند مهم این است که وظایفمان را به نحو احسن انجام بدهیم.

 

سلیمی در خصوص سرمای شدید تبریز در روزهای اخیر گفت: روز بازی واقعا سرمای هوا تاثیر گذار بود. مخصوصا اواخر نیمه اول هوا خیلی سرد بود و باعث شد تماشاگرانمان یکم اذیت بشوند. ولی خب وقتی در زمین هستی نباید به هیچ چیز فکر کنی ما فقط به بردن فکر می‌کنیم.

 

وی راجع به تمجید سایت های خارجی از هواداران تراکتور هم گفت: سال های گذشته هم تمام رکوردهای تماشاگران برای تیم تراکتور بوده. حتی بازی های خارج از خانه هم ما هوادار داریم، ما حتی در آزادی هم بازی می‌کردیم حس می‌کردیم میزبان بودیم. هواداران مان درجه یک هستند و میخواهم از آن ها تشکر کنم. از طرفدارانمان میخواهم تا پایان بازی های این فصل همین جور مارا حمایت کنند تا ماهم بتوانیم خوشحالشان کنیم.

 

مدافع تراکتور در پاسخ به سوالی راجع به میزبانی تراکتور در خانه از تیم های بزرگ در نیم فصل دوم اظهارداشت: تمام تمرکزمان روی تک تک بازی هایمان هست. داخل خانه با تیم هایی بازی داریم که آن ها هم در کورس بالای جدول می‌جنگند. ولی نمی‌شود هم گفت به راحتی از تیم هایی که پایین جدول هستند امتیاز می‌گیریم. همان تیم ها هستند که امتیازهای مهم را از تیم های بزرگ می‌گیرند. ما باید روی تک تک بازی‌هایمان تمرکز داشته باشیم.

 

سلیمی درباره احتمال قهرمانی تیم تراکتور هم گفت: از الان نمی‌شود چیزی را پیش بینی کرد. تیم های خیلی خوبی در این فصل داریم. همه با قدرت ادامه می‌دهند. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که همه چیز به نفع ما باشد برای اخر فصل و خوشحال باشیم.

تراکتورسازی تبریز ایمان سلیمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تراکتورسازی تبریز ایمان سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم

صحبت های علی خطیر را مشاهده می کنید.

دانلود (18.1MB)

دیگر خبرها

  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • شایان مصلح: از استقلال امتیاز می‌گیریم؛ بهترین فصل فوتبالی‌ام را سپری می‌کنم
  • مصلح: حس می‌کنم از استقلال امتیاز می‌گیریم
  • علی خطیر: روز بزرگی بود و نمی‌دانید چقدر خوشحال هستم / فیلم
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • یوسفی: می‌خواهیم قهرمان جام حذفی شویم
  • اینزاگی: می‌خواستیم همین امشب قهرمان شویم
  • پیروزی تراکتور مقابل سپاهان با هتریک «محمد صادق سلیمی»