Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار میاندوآب گفت: متاسفانه در برخی اوقات می گوییم از تولیدکننده حمایت می شود ولی اینگونه نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز،  مهدی قهرمانی امروز در نشست بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی شهرک صنعتی میاندوآب که در محل این شهرک برگزار شد، اظهار کرد: حمایت های لازم از واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار میاندوآب با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم جهت بازدید از واحدهای تولیدی و بررسی مشکلات آنها بر اساس هماهنگی مدیران واحدها در شهرک صنعتی انجام می گیرد، افزود: تا حد توان مشکلات را پیگیری و اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه باید از تولید کننده حمایت لازم انجام گیرد، گفت: متاسفانه در برخی اوقات می گوییم از تولیدکننده حمایت می شود ولی اینگونه نیست.

قهرمانی تصریح کرد: وقتی واحدی راکد می شود در واقع سرمایه ای که در آنجا سرمایه گذاری شده است، راکد مانده است.

فرماندار میاندوآب با تاکید بر کارشناسی بودن موضوعات، اظهار کرد: باید کارهای ما کارشناسی شده باشند تا دچار مشکل شویم و در صدور مجوزها دقت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید عرضه و تقاضا هماهنگ باشند، افزود: متاسفانه برخی اوقات به تقاضا توجه نمی شود و همین امر سبب برخی مشکلات در سطح کشور می شود.

قهرمانی با اشاره به اینکه عدم توجیهی بودن سیب راکد شدن برخی واحدها می شود، تصریح کرد: اینکه گفته می شود ۴۱ واحد در شهرک صنعتی میاندوآب غیرفعال است یعنی در واقع میلیاردها سرمایه که هیچ بازدهی ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

درویشعلی حسن زاده گفت: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

دیگر خبرها

  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • حضور واحد‌های تولیدی شهرک صنعتی اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • صنعتگران اردبیلی در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادرات ایران
  • کمک به رفع مشکل واحدهای تولیدی
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • ابتکار جدید یک هسته فناور در سوددهی واحدهای صنعتی
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است