Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان - ایرنا - فرماندار آران و بیدگل گفت: صادرات فرش و صنایع وابسته از این شهرستان در سال جاری به نزدیک 125 میلیون دلار رسیده که بالاترین میزان در 6 سال گذشته محسوب می شود.

اسماعیل بایبوردی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تشریح کرد: 567 میلیون دلار فرش ماشینی و صنایع وابسته آن از ابتدای دولت یازدهم تا کنون از آران و بیدگل به دیگر کشورهای جهان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: 91 میلیون دلار سال 96، 80 میلیون دلار سال 95، 90 میلیون دلار سال 94، 92 میلیون دلار سال 93 و 89 میلیون دلار سال 92 فرش و صنایع وابسته از این شهرستان به سایر کشورها صادر شده بود.
فرماندار آران و بیدگل بیان کرد: نزدیک به 300 میلیون مترمربع فرش ماشینی از سال 93 در این شهرستان تولید داشتیم که رقمی قابل توجه می باشد.
وی اضافه کرد: سالانه 45 میلیون مترمربع فرش ماشینی در آران و بیدگل تولید می شود که این شهرستان را در رتبه نخست تولید فرش کشور و رتبه دوم جهان قرار داده و کشورهای همسایه و اروپایی از جمله بازارهای هدف صادرات هستند.
بایبوردی با اشاره به فعالیت 700 کارخانه فرش ماشینی دارای مجوز بهره برداری در آران و بیدگل یادآور شد: بیش از 50 درصد فرش ماشینی کشور در این شهرستان تولید می شود، 10 واحد از صادرکنندگان نمونه استانی و یک واحد تولید فرش این شهرستان صادرکننده نمونه ملی است.
آران و بیدگل با برخورداری از افزون بر 800 واحد تولیدی کوچک و بزرگ در فاصله نزدیک به 6 کیلومتری کاشان و 215 کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
7472/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد صادرات فرش ماشيني آران و بيدگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۲۸۱۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار آران و بیدگل گفت: تنها مدرسه منطقه یحیی آباد آران و بیدگل فردا چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.


علی اکبر رضایی با بیان اینکه وقوع سیل به تعدادی از مناطق مسکونی در این منطقه آسیب زده افزود: علت تعطیلی این مدرسه اسکان اضطراری اهالی این منطقه عنوان شده است.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • غیر حضوری شدن مدرسه یحیی آباد آران و بیدگل
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • ۱.۵ میلیارد دلار صادرات واحد‌های صنعتی استان تهران در سال گذشته
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل